در ثانیه های پایانی بازی لیکرز و شارلوت اتفاق عجیبی برای فوق ستاره تیم لیکرز به وجود آمد تا تیمش شکست را قبول کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا، با وجود پیشنهاد از عربستان نمی‌خواهد فعلا آبی‌اناری پوشان را ترک کند.
کلمنت لنگله در آستانه جدایی از بارسلونا و پیوستن به النصر عربستان قرار دارد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری دو شهر بندر لنگه و بندر کنگ خبر داد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
عباس سلیمی‌نمین استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در برنامه حضور در حسینیه جماران گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی معتقد بودند که این‌ها منافق هستند و قطعاً نباید فرصتی به این‌ها داد. اما نگرش امام یک مقدار متفاوت است. امام معتقد بود درست است سردمداران این جریان دارای نفاق جدی هستند، اما کسانی را که این‌ها جذب کرده‌اند باید حتماً به آن‌ها فرصت داده شود تا بتوانند تشخیص درستی داشته باشند. نگاه بسیار انسانی که امام به قضیه دارد، باید از سال ۶۰ رصد شود.
جدایی کلمنت لنگله از بارسلونا در مراحل پایانی خود است. این مدافع فرانسوی با تاتنهام به توافق رسیده و فقط منتظر تایید آخر بارسا است.
باشگاه بارسلونا باید یک سفته سه میلیون یورویی در اختیار لالیگا بگذارد تا بتواند ضمن فرار از جریمه این نهاد، قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.
کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا که فصل گذشته به صورت قرضی در تاتنهام توپ زد، به این باشگاه برمی‌گردد.
یکی از محبوب ترین ها DJI Mavic 3 است. این پهپاد می تواند نارنجک ها را روی مواضع دشمن پرتاب کند و حتی خودروهای زرهی را فراتر از نیروی انسانی دشمن نابود کند.
یورگ اشماتکه که به زودی به عنوان مدیر ورزشی لیورپول معرفی می‌شود چند سال پیش فرصت بزرگی برای حفظ ویکتور اوسیمن داشت که به راحتی از دست داد و او را با قیمتی نازل واگذار کرد.
کاخ مرمر روزگاری باغ عبدالحسین میرزا فرمان‌فرما بود که از جنوب به شمال خیابان امام خمینی، از شرق به خیابان ولیعصر، از غرب به خیابان کارگر و محدوده شمالی‌اش به خیابان جمهوری می‌رسید.
فاطمه سجادی با دستان خالی مدرسه هدایت را راه انداخته و در این سال‌ها هزاران کودک مهاجر را آموزش داده است. او حالا باید ساختمان مدرسه را تحویل دهد و بزرگترین دغدغه‌اش اجاره ساختمان بعدی است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده از ارتش انقلابی ایران به عنوان لنگر ثبات و امنیت منطقه یاد کرده است.
افسر پیشین پنتاگون می‌گوید که سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک ارتش روسیه می‌تواند ضدحملات برنامه‌ریزی‌شده اوکراین در بهار را شدیدا مختل کند.
افسر پیشین پنتاگون می‌گوید که سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک ارتش روسیه می‌تواند ضدحملات برنامه‌ریزی‌شده اوکراین در بهار را شدیدا مختل کند.
این لنگه کفش چرمی ۱۵ سانتیمتری احتمالا متعلق به یک کودک خردسال است که سه هزار سال قبل از ما زندگی می‌کرده است.
جاده ساحلی بندر خمیر - بندر لنگه در هرمزگان از قشنگ‌ترین جاده‌های کشور است که کمتر شناخته شده است و در یک جایی دریا و کوه به همدیگر می‌رسند و همین زیبایی جاده را چند برابر زیبا کرده است.
روایت علی لاریجانی از روز شهادت سرباز والامقام جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی: حاج قاسم، مدیری بود که لنگه نداشت… / آخرین خبر
بندرلنگه - مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب هرمزگان گفت: نخستین محموله خودروهای وارداتی، در اسکله بندر لنگه پهلودهی شد.
سخنگوی وزارت صمت از تخلیه اولین کشتی حامل خودروهای وارداتی تا ساعت ۲۳ امشب در بندر لنگه خبر داد.
کلمنت لنگله، بازیکن سابق بارسلونا، از نقش موثر هری کین در ترکیب تاتنهام تمجید کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام به عرضه در بورس‌های کالایی که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد مخالف است و قرار بود این موضوع به ما ارجاع شود که تاکنون انجام نشده است.
سرانجام برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند با رفتن محمد باقر خرمشاد، محمد رضا غلامرضا به این سمت منصوب شده است. پس از این خبر بود که مخاطبان رسانه‌ها و به خصوص فعالان سیاسی درصدد آمدند تا پیشینه‌ای از فعالیت‌ها و رزومه وی را پیدا نموده تا بتوانند بیشتر با ایشان آشنا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ