جدایی کلمنت لنگله از بارسلونا در مراحل پایانی خود است. این مدافع فرانسوی با تاتنهام به توافق رسیده و فقط منتظر تایید آخر بارسا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنسو فاتی از عدم اعتماد ژاوی هرناندز ناامید شده و خواستار ترک بارسلونا است.
داشتن یک ارتباط قوی با ژرژ مندس برای بارسلونا حیاتی است و این باشگاه با کمک او می‌تواند امیدوار به ساخت دوباره یک تیم قدرتمند باشد.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، قبول کرده که در همین تابستان از این باشگاه جدا شود.
درحالیکه فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آنها راه‌حل پیدا کند.
لوئیس انریکه تمایل دارد آنسو فاتی از بارسلونا را هم به پاری سن ژرمن منتقل کند.
ممکن است ویتور روکه به جای فصل بعد در همین فصل برای بارسلونا به میدان برود.
دیاریو اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد بارسلونا در تماس‌هایی با لیورپول برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانترا ابراز علاقه کرده است.
بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد بلند با مارک آندره تراشتگن را آغاز کرده است.
در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا تصمیم آردا گولر برای انتقال به بارسلونا به چشم می‌خورد.
اینترمیامی به دنبال هت تریک است و می‌خواهد جوردی آلبا، سومین بارسایی سابق را هم به خدمت بگیرد.
مارسلو بروزوویچ با وجود ابراز علاقه عربستانی‌ها، فقط یک تیم را می‌خواهد: بارسلونا؛ و حاضر نیست بارسا را با عربستان عوض کند، حالا هرچقدر هم که عرب‌ها پول بدهند.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نیمار برای بازگشت به بارسلونا اصرار دارد ولی شرایط اقتصادی باشگاه کاتالان محقق شدن خواسته او را دشوار کرده است.
بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی با وضعیت بغرنجی مواجه است و درحالیکه با محدودیتهای شدید مالی روبرو است در چند پست به بازیکنان جدید نیاز دارد.
پدر لیونل مسی با خوان لاپورتا، رییس بارسا ملاقات کرد تا درباره بازگشت او به بارسا حرف بزند. او بعد از این جلسه تاکید کرد: «مسی دوست دارد برگردد.»
لیونل مسی و مارتین زوبیمندی، گزینه های اول ژاوی برای تقویت بارسا در فصل آینده هستند و او از مدیران باشگاه خواسته تا به هر قیمتی زمینه لازم برای جذبشان را فراهم کنند.
طبق ادعای دیاریو اسپورت، رافینیا به دلایل ورزشی و ترس از دست دادن جایگاهش با بازگشت مسی تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته است.
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رودریگو به هیچ وجه نمی‌خواهد ال‌کلاسیکوی پنجشنبه را از دست بدهد و این روزها سخت در تلاش است وارد فهرست نهایی تیم شود.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌خواهد تیمش را به هر قیمتی که شده برابر اینتر به پیروزی برساند.
بارسا در شبی که روبرت لواندوفسکی برای دومین بازی متوالی موفق به دبل شد، وایادولید را 0-4 شکست داد. لوا حالا آقای گل لالیگاست و هشداری جدی به کریم بنزما داد.
دولت سیزدهم بنا دارد تا به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به ایشان به شرط ایجاد کسب و کار وام کم بهره بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ