جاده ساحلی بندر خمیر - بندر لنگه در هرمزگان از قشنگ‌ترین جاده‌های کشور است که کمتر شناخته شده است و در یک جایی دریا و کوه به همدیگر می‌رسند و همین زیبایی جاده را چند برابر زیبا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی تحت عنوان «جاده عجیبی که برق از سرتان می‌پراند» در فضای مجازی پربازدید شده است.
سانحه تصادف در هوای گرد و غبار باعث تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو با یکدیگر شد./منبع: بلوچ‌نیوز
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
متاسفانه در این حادثه یک خودرو به همراه راننده به درون دریاچه پشت سد کرج سقوط کردند که با کمک نیروهای امدادی و هلال احمر راننده خودرو نجات داده شد. منبع: منابع اینترنتی
تصاویری از ترافیک سنگین چندین کیلومتری جاده چالوس خروجی مرزن آباد ساعتی قبل را ببینید. منبع: شبکه خبر
جاده ای 7 هزار ساله در کف دریای مدیترانه کشف شده است. این جاده اقامتگاه واقع در سایت باستانی "سولین" را به سواحل جزیره کورچولا وصل می‌کرده است.
در جاده‌های لیز و برفی لازم است اقداماتی انجام شود تا از قیچی کردن کامیون‌ها جلوگیری حداکثری شود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوى ممنوع
بارندگی چند‌روز گذشته و وقوع سیلاب باعث تخریب بخشی از آسفالت ماسوله به فومن و آسیب دیدگی پل ارتباطی شهر ماکلوان شد.
اگر فکر می‌کنید که لامبورگینی مناسب جاده‌های غیرهموار است، سخت در اشتباه هستید. برای اثبات این ماجرا، این ویدیو را حتما ببینید.
در این ویدئو، تصاویری از بارش باران در جاده کرج چالوس را مشاهده می‌کنید که به زیبایی این جاده افزوده است.
چند سرنشین خودرو که در ترافیک گیر کرده بودند، گاردریل‌های کنار جاده را باز کردند تا بتوانند از مسیر خارج شوند. یکی از رانندگان که در ترافیک بود، از این اقدام فیلمبرداری کرده است.
چند خودرو با رانندگی عجیب راننده‌های خود، اجازه حرکت به دیگران را نمی‌دهند و باعث آزار و اذیت آن‌ها شدند.
در ماه‌های اکتبر یا نوامبر، رانندگان در یکی از شهرستان‌های غربی واشنگتن باید بسیار محتاط باشند، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که ماهی‌های سالمون در حال عبور از جاده باشند!
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک نیسان حامل بار در یکی از جاده‌های کشور با حرکت مارپیچ مانع حرکت خودرو‌های دیگر می‌شود.
ویدیویی از بستن جاده‌ای برفی توسط دسته‌ای پرنده در آمریکا منتشر شده است که شباهت زیادی به فیلم‌های ژانر ترسناک و آخرالزمانی دارد.
فنلاند برای اولین بار در دهه‌های گذشته یکی از بزرگراه‌های اصلی خود را به مدت پنج روز تعطیل کرد تا به جنگنده هایش اجازه دهد تا فرود و برخاستن را در باند جاده‌ای رزرو انجام دهند.
یک سایت عراقی هم از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر در این حادثه خبر داده است.
خودروی مجهز به فناوری شناور مغناطیسی (maglev) در بزرگراهی در چین با موفقیت آزمایش شد. این خودرو ۳۵ میلی‌متر بالاتر از سطح جاده و با استفاده از نیروی مغناطیسی، معلق است و به کمک ریل‌های رسانای نصب‌شده در کنار جاده هدایت می‌شود. خودرو‌های مگلو در مقایسه با سایر خودروها، طول عمرشان به میزان قابل توجهی بیشتر است و در حالی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، دارای سرعت بیشتری برای حرکت هستند. چین در سال‌های اخیر با رونمایی از اولین قطار مگلو در شانگهای، به پیشروترین کشور در فناوری حمل‌ونقل مگلو تبدیل شده است. چینی‌ها قصد دارند به زودی قطار سریع‌السیری که قادر به حرکت با سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است را هم برای استفاده عموم افتتاح کنند.
تصاویری ببینید از ۸۰ کیلومتر مانده به شهر مهران.
آتش گرفتن اتوبوس در محور شیراز به سعادت شهر که بدون مصدوم بود.
ریزش سنگ در محور هراز باعث مسدود شدن جاده شد. ویدئویی از وضعیت این جاده ببینید.
طوفان شدید شن امروز، چهارشنبه، جاده راور (کرمان) به سمت دیگ رستم (خراسان جنوبی) را احاطه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ