فاطمه سجادی با دستان خالی مدرسه هدایت را راه انداخته و در این سال‌ها هزاران کودک مهاجر را آموزش داده است. او حالا باید ساختمان مدرسه را تحویل دهد و بزرگترین دغدغه‌اش اجاره ساختمان بعدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلر ثورپ می‌نویسد: از زمان پیدایش حرف X در دورۀ فنیقی‌ها تا نوسازی نشان تجاری توییتر، «x» یکی از قدرتمندترین و خاص‌ترین حروف الفبا بوده است.
بازیکنان بایرن مونیخ امروز در حالی در دیداری دوستانه به میدان خواهند رفت که اسامی بازیکنان‌شان با الفبای ژاپنی روی پیراهن نوشته شده است.
تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توئیتر از پرنده به X ممکن است به یک چالش حقوقی تبدیل شود زیرا شرکت های فناوری از جمله متا و مایکروسافت حقوق معنوی مالکیت همین حرف الفبای لاتین را دارند.
شانزده تیم لیگ برتری حاضر در مسابقات حالا با روشن شدن تکلیف نیمکت‌هایشان با جدیت بیشتری بازار را دنبال خواهند کرد.
بمپور-کمتر زن و دختری را در بلوچستان می‌توان یافت که با الفبای «سوزن دوزی»آشنایی نداشته باشد و تمام چیزی که برای نمایش هنر دست و خلاقیت ذهنشان بدان نیاز دارد نخ، پارچه، سوزن و قلاب است.
نگاه علاقمندان به فوتبال بیش از هر چیزی درگیر چگونگی تقویت تیم‌های محبوب‎‌شان در پنجره تابستانی است.
پس از معرفی 10 ستاره نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم، در این مطلب 10 بازیکن دیگر که شرایط نامشخصی دارند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
چندین بازیکن شاخص فصل گذشته در آستانه عقد قرارداد و رقم زدن یک انتقال پر سر و صدا هستند.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
به گفته محققان، مغز انسان خاطرات را بر اساس آنچه انتظار دارد ببیند تغییر می‌دهد. از آنجایی که افرادی که در این مطالعه شرکت کردند بسیار با الفبای غربی آشنا بودند، مغز آن‌ها انتظار داشت که حروف را در جهت گیری واقعی خود ببیند.
آرش رضاوند در هفته های اخیر، یکی از موثرترین بازیکنان در ترکیب استقلال بوده که به عصای دست ساپینتو تبدیل شده است.
میدان فلسطین در شب‌های گذشته شاهد برنامه‌های مختلفی در حمایت از مردم فلسطین بود. یکی از آنها غرفه کودکان مقاومت بود که در آن الفبای مقاومت و مبارزه با اسرائیل به کودکان آموزش داده می‌شد.
گستره و چگونگی اظهارات علی اف علیه ایران، این فرضیه را تداعی می‌کند که او الفبای دیپلماسی را به سخره گرفته است. باکو با سرعتی بی‌سابقه در حال در نوردیدن تمامی مرز‌های دیپلماسی عمومی در مواجهه با ایران است. رویکرد اتخاذ شده از سوی دولت جمهوری آذربایجان نه تنها حداقل‌های دیپلماسی عمومی را حفظ نمی‌کند، بلکه به صورت تدریجی، به سوی از میان رفتن هر گونه احتمال تنش‌زدایی در مناسبات میان دو کشور قرار دارد
جریانی که مدعی است برای «آزادی» از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، تا جایی در یادگیری الفبای واژه آزادی رفوزه شده که نظر مخالف خود را، از سوی مردم و چهره‌های مختلف برنمی‌تابد و به آن حمله می‌کند.
مجموعه اتفاقات بیادماندنی جام جهانی در سی و دو کلمه با حروف متفاوت الفبا از نگاه ورزش سه گردآوردی شد.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: باعث تاسف است که در این ایام افرادی از ذوی المناصب بدون هیچگونه آشنایی با الفبای قضاوت و آگاهی از صعوبت امر نسبت به دستگاه قضایی تعیین تکلیف می‌کنند، و به آنان امر و نهی می نمایند یکی تسریع می خواهد و دیگری تغلیظ می طلبد! ولی اطمینان دارم که اینگونه فضا سازی‌های غیرکارشناسانه و غیر مسئولانه هرگز تاثیری در قضات شریف و خردمند و شجاع و با تقوا نخواهد داشت و موجب بی احتیاطی و خدای ناکرده تساهل در اعراض و نفوس نمی گردد.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
به نمایش گذاشتن آخرین حرف الفبای انگلیسی روی شیشه جلوی خودرو، ۴ هزار دلار برای یک شهروند آلمانی آب خورد!
شهاب‌الدین طباطبایی، روزنامه‌نگار، ۸ اسفند سال ۹۷ در یادداشت خود در روزنامه شرق بخشی از گفت‌وگوی عباس معروفی با نشریه ادبی «الفبا» پیرامون ماجرای دیدارش با سیدابراهیم رئیسی ، رئیس وقت دادگاه انقلاب- را بازنشر داد.
حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز مقاومت بی نظیرش، فعالیت هنری ارزشمند و یادبود طلایی مزین به پرچم پیروزی تحت عنوان «الفبای پیروزی» ارائه کرد.
گزارشی که یک طرفه باشد و ما فقط به سراغ موافقان برویم، نتیجه مطلوب را از آن نمی‌گیریم. اگر تهیه گزارش برای اثر روی مخاطب و موافق کردن آن با یک تصمیم است، شیوه انعکاس صرف موافقان، اثربخش نیست. در واقع الفبای اولیه چنین گزارش خبری را ما رعایت نکرده‌ایم و هرگز نمی‌توانیم نتیجه مطلوب را بگیریم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ