رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده از ارتش انقلابی ایران به عنوان لنگر ثبات و امنیت منطقه یاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتی از دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به حماسه آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: ایران اسلامی به جوانان انقلابی این مرز و بوم اعتماد و اعتقاد دارد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری فرمودند ارتش از روزهای اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است؛ البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با انجام عملیات دریانوردی در پهنای اقیانوس حضور یافت تا اثبات کند ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است.
ناوگان پنجم ارتش آمریکا امروز مدعی توقیف یک نفتکش خارجی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت شاعر انقلاب عباسعلی براتی‌پور را در پیامی تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
تبریز- فرمانده کل ارتش با اشاره به سابقه درخشان مردم آذربایجان در دفاع از انقلاب اسلامی ایران گفت: آذربایجان همواره طلایه دار دفاع از انقلاب بوده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار دفاعی کشور به مدد اراده هم‌رزمانم در ارتش انقلابی و همدلی مومنانه نیروهای مسلح محقق شده و این انسجام نویدبخش سربلندی روزافزون ایران خواهد بود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نقش کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: آنها سعی کردند با استفاده از سلبریتی ها و جنگ ترکیبی به خیال خام خود انقلاب رنگی را در کشور ما راه بیندازند.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع)، به چهار تن از فرماندهان اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز (دوشنبه) به‌ مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت درگذشت امیر سرتیپ علی کوچک‌زاده از پیشکسوتان لشکر ۷۷ خراسان، گفت: وی در مقابله با ضدانقلاب اقدامات مؤثری انجام داد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ارتش، همراه با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که امنیت خود را از نظام‌های سلطه و با باج‌دهی به دست نیاورده و تنها کشوری است که امنیت ملی خود را اجاره نکرده است.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوار مانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ