یکی از محبوب ترین ها DJI Mavic 3 است. این پهپاد می تواند نارنجک ها را روی مواضع دشمن پرتاب کند و حتی خودروهای زرهی را فراتر از نیروی انسانی دشمن نابود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
عراقچی گفت: روسیه در اوکراین اشتباه زیاد کرده است یا آمریکا را ببینید در عراق چقدر اشتباه کرده است! این طور نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و تصور کنیم مذاکرات را از قبل باختیم! این کتاب ارزش مطالعه دارد و فصل اول و دوم را بسیار توصیه می‌کنم و باقی فصل‌ها برای دروس و رشته‌های تخصصی مفید است.
افعی‌های گودال مانند مار‌های زنگی و گروهی از مار‌ها از جمله پیتون‌ها یا بوآ‌ها می‌توانند به معنای واقعی کلمه جهان را به دو صورت متفاوت ببینند. آن‌ها می‌توانند مانند انسان‌ها از چشمان خود برای ایجاد تصویری بصری از دنیای اطراف خود استفاده کنند.
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
چرا به رغم موفقیت‌های خیره‌کننده پهپاد جنگنده X-۴۷B، ارتش آمریکا تصمیم گرفت از این هواپیمای بدون سرنشین توانمند استفاده نکند؟
آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.عصر ترکیه نوشت: آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.
تصور می شد که سیستم های ابتدایی ضد هوایی ارتش یوگسلاوی هیچ شانسی برای آسیب رساندن به هواپیما ندارند، چه رسد به سقوط آن. به زودی ثابت شد که آمریکا اشتباه می کند.
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
ارتش رژیم‌صهیونیستی از سرنگونی یک پهپاد ناشناس مهاجم در مرزهای شمالی خبر داد.
پرتاب‌های نارنجک از کوآدکپتر مجهز به دوربین حرارتی در شب بر روی پیاده نظام ارتش روسیه در منطقه دونسک را ببینید.
رئیس‌جمهوری روسیه ضمن بیان اینکه "کشور‌های ناتو هم‌دست جنایات رژیم کی‌یف هستند"، گفت: وقتی این کشور‌ها چنین اقداماتی را در اوکراین انجام می‌دهند، من نمی‌توانم تصور کنم که ارتش آمریکا بخواهد از تاسیسات هسته‌ای ما بازرسی کند. چنین چیزی "واقعا مضحک" است.
چرا ارتش ایالات متحده برای مقابله با اشیاء ناشناس پرنده شامل بالن‌های جاسوسی چینی، جنگنده اف ۲۲ رپتور را انتخاب کرده است؟
دولت جو بایدن در حال رایزنی با کنگره ایالات متحده آمریکا است تا یک بسته کمکی دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را برای دولت اوکراین تصویب کند. همچنین دولت آمریکا قصد دارد هم‌زمان تحریم‌های بیشتری را علیه کرملین وضع کند.
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات «امتک» در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر می‌باشد.
پهپاد XQ-۵۸ A Valkyrie که توسط شرکت Kratos Defense and Security Solutions مستقر در سن‌دیگو کالیفرنیا ساخته شده است، یک پهپاد خودران است که همانطور که ارتش ایالات متحده می‌گوید، برای ماموریت‌های خطرناک در مناطق مورد مناقشه به پرواز درمی‌آید.
جنگنده رهگیر سوخو ۱۵ پاسخی به نیازهای ارتش شوروی در آن دوران بود که سال ۱۹۶۲ طراحی شد و با چند سال تاخیر از سال ۱۹۶۷ به خدمت درآمد.
تصاویری از رهگیری هوایپمایی شناسایی جاسوسی دشمن در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش ۱.۸۵ میلیارد به اوکراین خواهد داد که سامانه‌های دفاع ضد موشکی پاتریوت را نیز شامل می‌شود.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی آمریکا و اروپا به دولت و ارتش اوکراین، اتحادیه اروپا بسته کمکی جدیدی برای سال آینده تصویب کرده است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
کره شمالی اعلام کرد طی دو هفته اخیر، با نظارت شخصی کیم جونگ اون رهبر این کشور، حملات هسته‌ای تاکتیکی را شبیه سازی کرده است. کره شمالی گفت این شبیه سازی‌ها را در پاسخ به تهدید نظامی" آمریکا و متحدانش انجام داده است.
از روزی که از آمریکایی ها پهباد می خریدیم، تا امروز که قدرت پهبادی در دنیا هستیم. گزارشی متفاوت از پایگاه پهبادی ارتش را مشاهده کنید. / آخرین خبر
نظامیان اوکراینی می‌گویند چنین مدلی در سامانه تسلیحات روسیه ثبت نشده و پهپاد سرنگون شده، با توجه به مختصات آن، مدل شاهد ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ