باشگاه بارسلونا باید یک سفته سه میلیون یورویی در اختیار لالیگا بگذارد تا بتواند ضمن فرار از جریمه این نهاد، قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
گروه‌های مالی عربستان سعودی سرمایه گذاری در بارسلونا را ​​مطالعه می کنند که می تواند کمک بزرگی برای این باشگاه مقروض باشد.
سه خرید نجومی و بالای 100 میلیون یورویی بارسلونا هیچ سودی برای این باشگاه نداشتند و ارزش پولی که برایشان هزینه شده بود را ثابت نکردند.
باشگاه بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود در سال 2022 از سوی یوفا 500 هزار یورو جریمه شد.
هزینه باشگاه بارسلونا برای تیم اول فوتبالش، 386 میلیون است که با احتساب قرضی‌ها به 440 می‌رسد. این رقم بالایی نیست و دو عامل دیگر باعث وضعیت وخیم کنونی بارسا شده‌اند.
باشگاه بارسلونا قصد داشت به عنوان یک شاکی خصوصی در پرونده نگریرا عمل کند اما دادگاه آن را رد کرد.
باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که پس از وعده خوان لاپورتا مبنی بر کنار رفتن از سوپرلیگ، دیگر از سوی یوفا محروم نخواهد شد و در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور خواهد داشت.
اسپورت نوشته است که لالیگا دوشنبه طرح امکان‌سنجی اقتصادی ارائه شده توسط باشگاه بارسلونا را تایید خواهد کرد.
متئو آلِمانی هفته های پایانی حضورش در بارسلونا به عنوان مدیر بخش فوتبال را پشت سر می گذارد و در پایان فصل از این باشگاه خواهد رفت. مارکا در مورد دلایل این جدایی نوشته است.
سر الکس فرگوسن، 15 سال پیش به قدری از رئال مادرید عصبانی بود که مثل یک هوادار بارسلونا این باشگاه را متعلق به ژنرال فرانکو عنوان کرد.
مدیران باشگاه بارسلونا در پاسخ به اتهامات دادستانی هنوز نتوانسته‌اند توضیحات قانع کننده‌ای بدهند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اهداف باشگاه برای نقل و انتقالات تابستان را تشریح کرد.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
آنسو فاتی که در فصل جاری نتوانسته برای بارسا دقایق زیادی بازی کند، از چند باشگاه بزرگ پیشهاد دارد، ولی بارسا تنها در صورت درخواست خود بازیکن اجازه جدایی خواهد داد.
فیفا درخواست تجدیدنظر باشگاه بارسلونا در قضیه انتقال خولین آرائوخو را نپذیرفت.
سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، به عنوان موسسان سوپرلیگ اروپا، بر اساس حکم دادگاه مادرید، از هرگونه جریمه شدن توسط یوفا و فیفا به دور خواهند ماند.
باشگاه بارسلونا با وجود بازنشستگی جرارد پیکه و انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو، به دلیل محدودیت‌های مالی قادر به خرید بازیکن در زمستان نیست.
باشگاه بارسلونا هر کاری خواهد کرد تا کارت قرمز جوردی آلبا بخشیده شده و او بتواند یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیکو به میدان برود.
با دعوت از الخاندرو بالده به تیم ملی اسپانیا، باشگاه بارسلونا حالا با 17 بازیکن، بیشترین نماینده را در جام جهانی 2022 دارد. این در تمام ادوار جام جهانی بی‌سابقه است.
آخرین حلقه ارتباطی بین شکیرا و باشگاه بارسلونا نیز قطع شد و او را دیگر در ورزشگاه نوکمپ نخواهیم دید.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که در باشگاه بارسلونا از جدایی هر چه سریع‌تر جرارد پیکه استقبال می کنند و معتقدند الان بهترین زمان برای فداکاری او است.
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ، که بسیار در این تیم خوش درخشیده، سه سال پیش مورد توجه بارسا نیز قرار داشت ولی باشگاه کاتالان از خرید او منصرف شد.
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ