وزیر دفاع روسیه با حضور در منطقه عملیات ویژه نظامی این کشور، وضعیت نیروهای نظامی روس را مورد بررسی قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع لهستان نسبت به حضور نیروهای نظامی گروه واگنر در همسایگی این کشور هشدار داد.
وزیر دفاع بولیوی در رأس هیئت عالی رتبه با حضور در ستاد وزارت دفاع با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از بازگشت ناو دنا از ماموریت ناوگروه ۸۶ با حضور در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع این موفقیت را به مهندسان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست سه‌جانبه درباره توافق غلات با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه و اوکراین در پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز (هشتم اردیبهشت‌) با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع کشورمان در هند آغاز به کار کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی هند حضور می‌یابد.
وزیر دفاع فرانسه امروز در سخنانی هرگونه مشارکت نظامیان این کشور در اوکراین را رد کرد.
با وجود تشدید انتقادات از ایتمار بن گویر در روزهای اخیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بقا در منصبش در کابینه نتانیاهو دفاع کرد.
وزیر دفاع روسیه امروز با افشای دلیل «افزایش حضور نظامی آمریکا در آسیا- اقیانوسیه» گفت: حمله پهپادی به تاسیسات نظامی روسیه را خنثی کردیم.
جانشین وزیر دفاع با حضور در جمع برگزیدگان سازمان صنایع دفاع گفت: این سازمان امسال رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به سال قبل و رشد ۲.۵ برابری در زمینه صادرات نظامی و غیر نظامی داشته است.
نمونه آزمایشی جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن افتتاح شد.
نشست خبری محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور خبرنگاران رسانه ها در حال برگزاری است.
وزیر دفاع آمریکا برای حضور در جمع همتایان خود از کشورهای عضو ناتو و بررسی بحران اوکراین راهی آلمان شد.
ایالات متحده آمریکا حدود ۲ هزار سرباز در عراق دارد که عمدتا مشغول آموزش یا مشاوره دادن به نیروهای عراقی هستند. ناتو نیز چندصد سرباز در آنجا مستقر کرده که در بخش‌های غیرجنگی فعال هستند.
وزیر ورزش در جلسه امروز مجلس به سئوال نماینده اهواز پاسخ داد تا بعد از صحبتهای او موضوع به رای‌گیری گذاشته شود.
وزیر دفاع روسیه در نشست فرماندهان ارشد نظامی و در حضور رئیس‌جمهور این کشور ضمن ارائه گزارشی درباره تحولات جنگ در اوکراین تأکید کرد کشورهای غربی به دنبال طولانی‌کردن جنگ هستند.
وزیر دفاع کانادا در سخنرانی در مجمع بین المللی امنیتی در هالیفاکس اعلام کرد: کانادا حضور نظامی خود را در اقیانوس هند و اقیانوس آرام تقویت خواهد کرد.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: با وجود حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در منطقه، اوکراین دست از تحرک آفرینی در اطراف نیروگاه زاپروژیا برنمی دارد.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت، سیستم کنترل موتور یورو ۵ دریچه گاز برقی «ECU» محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو رونمایی شد.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو با نام «ای سی یو ۱۱۶» رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ