اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز (هشتم اردیبهشت‌) با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع کشورمان در هند آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز همکاریهای بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردها و تاثیرات سومین اجلاس اکو وزرای ارتباطات را تشریح کرد.
رئیس مرکز همکاریهای بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردها و تاثیرات سومین اجلاس اکو وزرای ارتباطات را تشریح کرد.
صورت‌جلسه همکاری بین ایران و پاکستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اجلاس وزرای ارتباطات عضو سازمان اکو به امضا رسید.
همراه اول با محوریت ارائه «راهکارهای هوشمندسازی» و معرفی «پلتفرم‌های دیجیتال» خود در سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو حاضر می‌شود.
سومین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو با بازدید از نمایشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.
سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو با حضور و حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو در این هفته خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو در این هفته خبر داد.
وزیر ورزش پیش از اتمام اجلاس وزرای کشورهای عضو یونسکو در آذربایجان، این کشور را ترک می‌کند.
وزرای اقتصاد ایران و الجزایر در حاشیه اجلاس صندوق اپک در وین دیدار کردند.
وزیر امور خارجه کومور در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه برزیل در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزرای خارجه ایران و هند در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
چین درخواست آمریکا برای ملاقات وزرای دفاع دو کشور در حاشیه یک اجلاس در سنگاپور را رد کرد.
وزرای دفاع ایران و قزاقستان در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با ژنرال «لی شانگ فو» وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای به هند سفر کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی دهلی نو شرکت می‌کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی هند حضور می‌یابد.
با موافقت وزیر ارتباطات در جلسه با دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی D۸، مقرر شد اجلاس وزرای ICT کشورهای عضو این سازمان سال آینده در ایران برگزار شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان طی سفر به عربستان در اجلاس وزرای کشورهای اسلامی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ