وزیر دفاع فرانسه امروز در سخنانی هرگونه مشارکت نظامیان این کشور در اوکراین را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فرانسوی نمی خواهد هیچ کدام از مزایای مالی ماندن در پاریس را از دست بدهد.
به جز تمدید قرارداد یا ترک پاریس در تابستان جاری، هیچ راه دیگری پیش روی ستاره فرانسوی نیست
پی اس جی پیشنهاد نجومی الهلال برای کیلیان امباپه را قبول کرده و ستاره فرانسوی هیچ راهی جز جدایی ندارد.
عثمان دمبله هیچ تمایلی برای جدایی از بارسا ندارد و پی اس جی هم نمی تواند او را برای رفتن از بارسا وسوسه کند.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
دارنده 10 مدال کشتی المپیک و جهان بعد از آنکه حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را از دست داد، هنوز در مورد آینده خود هیچ اظهار نظری نداشته است.
همسر بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌گوید: من اولین و آخرین همسر ایشان بوده و هستم. در پاریس که بودم شنیدم یکی از روزنامه‌های خارجی نوشته امام همسر دیگری داشته که فرزند شهیدمان از او بوده. نخیر من تنها زن ایشان بوده و هستم.
در دوران ابتدایی صنعت هوانوردی در هواپیماهای با بال ثابت اولین وعده های غذایی ساندویچ، قهوه و کوکتل در پروازهای بین لندن و پاریس بود. برای مدت زمانی بسیار طولانی غذا در آن پروازها بسیار خسته کننده به نظر می رسید زیرا هیچ راهی برای گرم کردن مواد غذایی وجود نداشت.
دروازه‌بان پارس جنوبی جم معتقد است اگر دیدار با استقلال به ضربات پنالتی کشیده می‌شد، ممکن بود اتفاقات دیگری رقم بخورد.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
لیونل مسی از فرصت دو روز تعطیلات تمرینات پاریس نهایت استفاده را برد و به بارسلونا سفر کرد.
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.
باشگاه پاری‌سن ژرمن بدون دریافت هیچ مبلغی با جدایی آندر هررا، هافبک اسپانیایی خود، موافقت کرده است.
دولت بورکینافاسو قطع رابطه با فرانسه را رد کرد و گفت که هیچ گسست ارتباطی با پاریس وجود ندارد.
«کاترین کولونا» وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران پیش از ورود به نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هیچ گزینه‌ای را درخصوص تحریم‌ها علیه [جمهوری اسلامی]ایران، رد نمی‌کنیم».
اگر وضعیت تیم ملی امید به همین منوال بماند، هیچ بعید نیست که طلسم حضور این تیم در المپیک از ۴۴ به ۴۸ سال افزایش یابد!
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بدون هیچ استقبال خاصی از سوی هوادارانش به پاریس برگشت.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان که اولین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تیراندازی کسب کرده است،  تجلیل کرد.
دادستان زاهدان گفت: هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.
لئاندرو پاردس در مصاحبه با ESPN حاضر نشد در مورد کیلیان امباپه صحبت کند و گفت که در پی اس جی با او رفاقتی نداشت.
لئاندرو پاردس که دیروز از پاری سن ژرمن به یوونتوس منتقل شد می‌گوید همیشه می‌خواسته با پیراهن بیانکونری بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ