وزیر ورزش در جلسه امروز مجلس به سئوال نماینده اهواز پاسخ داد تا بعد از صحبتهای او موضوع به رای‌گیری گذاشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سابق فدراسیون فوتبال به انتقاد از وضعیت اداره باشگاه استقلال پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم فوتبال امید برای اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: فدراسیون دراین‌باره هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که احسان اصولی به کار خود در فدراسیون و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ادامه خواهد داد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی و در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا، گفت: باید اشتباه تکراری نکنیم و فدراسیون هرچه زودتر به یک تصمیم جمعی صحیح برسد.
دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال اولویت‌های خود را در مراسم معارفه‌اش اعلام کرد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
دبیرکل فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۱۰ درصد از بودجه مصوب فدراسیون ووشو در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده است، گفت: با تداوم این وضعیت، اعزام تیم ملی ووشو جوانان به مسابقات جهانی در آذر ماه با هاله‌ای از ابهام روبرو بوده و شاید قادر به اعزام تیم نباشیم.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
مهدی تاج برای ادامه حضور در پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام کرد.
با اعلام پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به زودی قرارداد صمد مرفاوی و دستیارانش تمدید می شود و آنها به کار خود در تیم جوانان ایران ادامه می دهند.
با توجه به اینکه پروسه اداری سفارت اتریش در امارات بسیار متفاوت‌تر از سفارت اتریش در تهران است، بر همین اساس ویزای ایشان تاکنون صادر نشده و پیگیری‌های مستمر درباره صدور ویزای این ملی‌پوش در حال انجام است
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
وزیر ورزش در صحبتهای خود در رادیو ورزش به انتقاد از شیوه اداره فدراسیون فوتبال پرداخت.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم حضور پرقدرت تیم ملی در جام جهانی، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسیون فوتبال به دور از حاشیه برگزار بشود.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین
در توجیه انتخاب نشدن یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی جوانان، به او گفته شد تو انتخاب اغلب اعضا بودی اما اگر معرفی می شدی، رسانه ها به میرشاد حمله می کردند که چرا رفیق خودش را انتخاب کرده اما حالا انتخاب فرشاد ماجدی آن ادعا را رد می‌کند. این ادامه راه عزیزی‌خادم است که پسرعمو و رفقایش را به فدراسیون آورد
حمله مجلس به ماجدی: اگر فوتبال با پول دولت اداره شود، چه احتیاجی به رییس فدراسیون است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ