سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
بازدید کیومرث هاشمی و محمودخسروی وفا از اردوی تیم ملی تیراندای
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان از سفارت ایران در ریاض بازدید کرد.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سواات خبرنگاران پاسخ داد.
وزیر دفاع چین که به روسیه سفر کرده است، امروز(سه‌شنبه) از نمایشگاه نظامی بین‌المللی ۲۰۲۳ مسکو بازدید کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا از مرز مهران و جاده‌های منتهی به مهران بازدید و موضوعات مربوط به زیر ساخت‌های استان های مرزی و ترافیک را بررسی کرد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مؤسسه خیریه کهریزک گفت: اساس نظام هستی عشق و محبت است و انسانیت با عشق منسجم می‌شود و کاری به ملیت و مذهب ندارد.
معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: هیأت فنی جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار از سال ۱۳۵۱ از محل ایستگاه آب‌سنجی دهراود در بالادست سد کجکی بر روی رودخانه هیرمند بازدید به عمل آورد.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
رسانه‌های روسی اعلام کردند وزیر دفاع این کشور از نیروهای نظامی روسیه در قطب شمال بازدید کرده است.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از دستاوردها و محصولات دیجیتال توسعه داده شده توسط گروه همراه اول، در جریان مأموریت پلتفرم‌های هوشمندسازی این اپراتور قرار گرفت.
رئیس پلیس راهور فراجا و جانشین وی به همراه عوامل راهداری امروز از اتوبان تهران-شمال بازدید کردند.
جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از استان هرمزگان از تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ۱۱ تقدیر کرد.
زابل- جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بازدید از مرز شرقی کشور در سیستان و بلوچستان گفت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد.
در دسامبر ۲۰۲۲، شی‌جین‌پینگ، رئیس‌‌‌‌‌جمهور چین، به مدت سه روز از عربستان‌سعودی بازدید کرد و در جریان این دیدار، اولین نشست پکن با اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج‌‌‌‌‌فارس را نیز برگزار کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع کسبه و بازاریان تهران حضور پیدا کرد و در بازدید میدانی و گفتگو با کسبه و بازاریان اعلام کرد اجازه نخواهیم داد که به کسب وکار مردم خلل وارد شود.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ