نشست خبری محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور خبرنگاران رسانه ها در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری مشترک وزیر راه و شهر سازی با وزیر اقتصاد سوریه
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
وزیر خارجه کویت که به عراق سفر کرده است با همتای عراقی خود در یک نشست خبری شرکت کرد.
مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری با وزیر خارجه عربستان حمایت کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.
تصاویری از حضور چشمگیر اهالی رسانه در آغاز کنفرانس خبری مشترک وزیر امور خارجه ایران و همتای سعودی وی را مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت که واشنگتن با کشورهای منطقه برای مقابله با آنچه رفتارهای بی ثبات کننده ایران خواند، همکاری می‌کند.
وزیر دفاع ترکیه از اتفاق نظر برای تمدید توافق کریدور غلات در نشست چهارجانبه استانبول خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست سه‌جانبه درباره توافق غلات با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه و اوکراین در پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.
آخرین نشست خبری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در سال ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان وزارت خارجه ایران برگزار شد.
آخرین نشست خبری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در سال ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان وزارت خارجه ایران برگزار شد.
نشست خبری فؤاد حسین وزیر خارجه عراق درباره نتایج سفر اخیرش به واشنگتن نیمه‌کاره رها شده و او به علت کسالت نشست مطبوعاتی را ترک کرد. وی در حین سخنرانی، در حالی که پشت تریبون ایستاده بود، قبل از اینکه چند ثانیه سکوت کند، مقداری آب نوشید، سپس به سرعت محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
یک عضو کمیته دفاعی پارلمان عراق از سه پیش شرط آمریکایی های برای نخست وزیر عراق ، در راستای نشستن پای میز مذاکرات درباره موضوع قیمت دلار خبر داد.
وزیردفاع آمریکا می گوید که هیچ اطلاعیه ای در مورد واگذاری تانک های آمریکایی آبرامز به کیف صادر نشده است.
وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران بوسنیایی از امیرعبداللهیان روسری بر سر کرد.
وزیر دفاع ترکیه در نشستی در پشت درهای بسته از آغاز عملیات زمینی ارتش این کشور در شمال سوریه، طی روزهای آینده خبر داده است.
نشست خبری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه
نشست خبری وزیر امور خارجه پیرامون تحولات در حوزه سیاست خارجی آغاز شد.
نخست وزیر کانادا امروز در ادامه همراهی با محور غرب علیه مسکو به بهانه وقوع درگیری ها دراوکراین از تحریم ۶۲ فرد و یک نهاد دفاعی روسیه خبر داد.
نشست خبری احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در خبرگزاری ایرنا برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ