با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت، سیستم کنترل موتور یورو ۵ دریچه گاز برقی «ECU» محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اشتباه فاحش لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی دوناروما دروازه ایتالیا خیلی زود مقابل اسپانیا باز شد.
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که با توجه به تصمیم نهایی شده از سوی دولت عراق، تا اطلاع ثانوی واردات ۹ کالا به این کشور ممنوع است.
رئیس کنفدراسیون صادرات با تاکید بر اینکه امارات می تواند به شریک اول تجاری ایران تبدیل شود، گفت: تولید محصول مشترک از سوی تولیدکنندگان دو کشور می تواند منجر به صادرات به کشورهای ثالث شود.
ونوسیا V-Online در مدل ۲۰۲۳ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI بهره می‌برد که امروزه تقریبا در اکثر کراس‌اوور‌های چینی دیده می‌شود. حداکثر قدرت تولیدی پیشرانه ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور آن ۲۶۰ نیوتن‌متر بوده که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر، به محور‌های جلو منتقل می‌کند.
ونوسیا V-Online در مدل ۲۰۲۳ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI بهره می‌برد که امروزه تقریبا در اکثر کراس‌اوور‌های چینی دیده می‌شود. حداکثر قدرت تولیدی پیشرانه ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور آن ۲۶۰ نیوتن‌متر بوده که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر، به محور‌های جلو منتقل می‌کند.
یک منبع آگاه به روند مذاکرات ایران و عربستان درباره اهمیت عادی‌سازی روابط دو کشور می‌گوید: توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط رسمی دو کشور، محصول یک روند حدودا ۲ ساله است. هرچند که دو طرف در بیانیه مشترک بر توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در همه حوزه‌ها تاکید ورزیدند، اما تاثیرات از سرگیری رابطه رسمی دو کشور فراتر از مناسبات دوجانبه، تاثیرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خواهد بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد. این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
سخنگوی وزارت صمت از اجرای طرح مشترک وزارت صمت با انجمن صنعت تایر برای مدیریت بازار این محصول خبر داد.
طراحی یک خودروی مرسدس بنز با الهام از کاپشن پف‌دار ساخت مونکلر شکل گرفته است، تا به عنوان محصول مشترک خودروساز آلمانی و برند ایتالیایی، در هفته مد لندن شرکت کند.
آمار صادرات زعفران نشان می دهد که در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۱۷۸ تن زعفران به کشورهای مختلف صادر شده که امارات بزرگترین مشتری و ترکیه زرنگ ترین مشتری این محصول صادراتی بوده اند.
نفر اول وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، بهبود عملکردش در مسابقات کشوری محصول مشترک تمریناتی است که زیر نظر منصور برزگر و محمدحسن محبی انجام داده است.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
قیمت ریسپکت به عنوان تازه‌ترین محصول گروه بهمن در دسته سدان 737میلیون تومان اعلام شد.
محصول مشترک ایران‌خودرو و سایپا که حاصل اتحاد استراتژیک دو خودروساز است، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.
در اولین روز نمایشگاه تحول صنعت خودرو که روز پنجشنبه ۳ شهریورماه با حضور وزیر صمت آغاز به کار کرد، از خودرو M44 سایپا رونمایی شد.
در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه همکاری با صنایع دانش‌بنیان به‌خصوص در حوزه نظامی با صنعت خودرو، سامانه کنترل هوشمند یورو پنج با حضور وزرای دفاع و صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو با نام «ای سی یو ۱۱۶» رونمایی شد.
حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.
ادویه‌ای که احتمالا در کاهش استرس موثر است
علت تلفات در حیات وحش بشاگرد چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ