وزارت دفاع روسیه فیلمی از انهدام مجموعه ای از موشک های ضدهوایی اوکراین در دونتسک را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موشک کروز ابومهدی قاتل ناوشکن های متخاصم مثل ناوهای ناوگان پنجم آمریکا خواهد بود؛ برای انهدام این ناوها از خلیج فارس موشک یاد شده می تواند از حوالی تهران شلیک شود.
به‌دنبال وعده کره شمالی برای پرتاب یک ماهواره نظامی دیگر، وزارت دفاع ژاپن فرمان ردیابی و انهدام هرنوع موشک بالستیک یا بقایای آن که تهدیدی برای خاک توکیو است را تا مدتی نامحدود تمدید کرد.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
سرعت بالای اصابت سرجنگی موشک بالستیک خرمشهر 4 به هدف، باعث می شود سیستم های پدافندی دشمن، قادر به تشخیص و رهگیری و اقدام جهت انهدام سرجنگی نباشند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان حملات ارتش این کشور به انبارهای تسلیحاتی اوکراین با موشک‌های نقطه‌زن، بخش قابل توجهی از زرادخانه کی‌یف منهدم شده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران به تولید موشک‌های بالستیک با قابلیت انهدام یگان‌های شناور دریایی متحرک رسیده است.
روایتی متفاوت از انهدام ناوچه پیشرفته اسرائیلی با موشک‌های نور و کوثر در مستند سلاح ایرانی را مشاهده کنید.
ویدئویی منتشر شده که در آن نیرو‌های اوکراینی تانک‌ها و سربازان روسی را با موشک‌های ضد تانک آمریکایی جاولین منفجر کردند. در این تصاویر، تانک‌های روسی درحال انفجار و در میان شعله‌های آتش دیده می‌شود.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با آزمایش موفق سامانه های موشک های کروز دریایی، پهپادهای رزمی و سامانه های هوشمند بدون سرنشین زیرسطحی درآب های خلیج فارس، به پایان رسید. / خبرگزاری صداوسیما
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که در جریان تجاوز روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق، ۴ فروند از ۸ موشکی که توسط جنگنده های صهیونیست شلیک شده بود توسط پدافند سوریه رهگیری و منهدم شد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام کارخانه تولید موشک های «نپتون» در اوکراین خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از انهدام کامل انبار موشک‌های «هیمارس» در نیکولایف اوکراین خبر داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، ظهر چهارشنبه با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد. / خبرفوری
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع تروریست‌ها اصابت کرده است.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انهدامی مقرهای تروریت‌های تجزیه طلب را هدف قرار داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه تصاویری ازلحظه پرتاب موشک اسکندر را برای انهدام زیر ساخت‌های نظامی اوکراین منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از انهدام انبار موشک‌ های «هیمارس» ساخت آمریکا در اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام سلاح و مهمات خارجی ارسالی از طریق لهستان به اوکراین با استفاده از موشک های دوربرد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ