قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت «میلاد حیدری» از مستشاران نظامی و افسران سپاه در حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق در سوریه خبر داد.
پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری" از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله اسرائیل در حوالی دمشق به شهادت رسید.
ژنرال ارشد آمریکایی با طرح ادعایی خصمانه از برنامه ریزی برای هدف قرار دادن نیروی قدس سپاه پاسداران ایران پس از حمله پهپادی به سوریه خبر داد.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
مستدی از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت در فیلم به تجهیزات نظامی آسیب دیده در این حمله اشاره می‌شود.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
قاسم فتح الهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در حمله مسلحانه درب منزلش به شهادت رسید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به حمله موشکی سپاه پاسداران در اقلیم کردستان عراق توضیحاتی ارائه داد.
سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران گفت: تمامی اهداف مورد نظر منهدم شد، تعداد قابل توجهی از سرکردگان این گروهک های تروریستی در داخل کشور دستگیر شده اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد.
مقر تروریست ها اقلیم کردستان عراق زیر آتش سنگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجدداً مواضعی گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را با پهپادهای مهاجر ۶ و راکت‌اندازهای چندگانه مورد حمله قرار داد.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، ساعاتی پیش کمپ گروهک کومله را مورد حمله قرار دادند. در این ویدیو لحظه برخورد موشک‌ سپاه به کمپ گروهک کومله را می‌بینید. منبع: تسنیم
خبرنگار شبکه معاند فارسی زبان آمریکا هنگام حمله موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریستهای حزب کردستان عراق ؛ فرار کرد.
فیلمی از مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق را پس از حمله موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقر‌های گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
در پی ورود تیم‌های مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهرهای مرزی کشوربرای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور،د نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش مقرهای این گروهک‌های در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ