سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام کارخانه تولید موشک های «نپتون» در اوکراین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
رسانه‌های روسیه از وقوع انفجار در کارخانه تولید تجهیزات نظامی «زاگورسک» واقع در شهر سرگییف پوساد واقع در اُبلاست مسکو خبر داده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اقدام احتمالی شرکت آلمانی برای ساخت کارخانه تانک‌سازی در اوکراین هشدار داد.
ظریف: روس‌ها گفتند اجازه نمی‌دهیم ایران برای بوشهر سوخت تولید کند؛ تا روز آخر تلاش کردند که نشود.
منابع روسی از انفجاری خبر دادند که در یک کارخانه ساخت مواد منفجره در این کشور رخ داده است.
زمانی که کارخانه لیشینسکی از بندر انزلی به تهران منتقل شد با آرزومان آوانسیان که در روسیه در کارخانه کالباس‌سازی کار کرده بود و به علت علاقه و اطلاعاتی که در زمینه تهیه این فرآورده داشت و در ایران با همه مشکلات کمبود، سرمایه و امکانات به تولید اشتغال داشت، شریک شد و به این ترتیب اولین کارخانه کالباس‌سازی در «یافت‌آباد» بنا نهاده شد.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
یکی از کاربران نوشت: تصویر تازه و متعلق به اوایل ۲۰۲۳ است، علی رغم تحریم‌ها خط تولید جنگنده‌های روسی همچنان فعاله و کم و بیش تولیدات ادامه دارن.
تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط با خودروساز مربوطه منعقد شده / بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از نمایندگان با واسطه‌گری شرکت صوری واگذار شده / این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته
لادا X-Cross برای بازار روسیه در کارخانهٔ آوتوواز در سنت پترزبورگ تولید می‌شود که قبلاً متعلق به نیسان بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه بستیون T۷۷ باشد که هم‌اکنون قیمت آن در روسیه از ۲.۱۷ میلیون روبل معادل ۲۶،۵۷۰ دلار آغاز می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین محصولات جدید لادا در دوران پس از رنو را کراس‌اوور‌ها و سدان‌های چینی تشکیل می‌دهند، زیرا این شرکت روسی به دنبال ساده‌سازی تولیدات خود و تمرکز روی مدل‌هایی است که تقاضای بالایی دارند.
تاریخچه جنگنده‌های شرقی کارخانه میگ «میکویان» (شوروی - روسیه) از ابتدا تا کنون را مشاهده می‌کنید.
وزیر دفاع روسیه به یک کارخانه در مسکو دستور داد تا میزان تولید تسلیحات با دقت بالا را دو برابر کند.
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید ارتش این کشور کارخانه تولید تسلیحات اتمی اوکراین را هدف قرار داد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: صادر کنندگان تسلیحات و دامن زنندگان به استمرار جنگ‌ها با جعل خبرها به دنبال توجیح عملکرد یکجانبه و خطای خود در طراحی جنگ و استمرار آن هستند.
رسانه‌‌‌ آمریکایی‌‌‌ وال‌استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که مقامات یک کشور همسو با ایالات متحده از همکاری جدید مسکو و تهران برای ساخت کارخانه جدیدی در روسیه خبر داده که می‌تواند حداقل ۶۰۰۰ پهپاد ایرانی برای جنگ روسیه علیه اوکراین بسازد. به گزارش انتخاب به نقل از وال‌‌‌استریت ژورنال، این جدیدترین نشانه از تعمیق همکاری بین ایران و روسیه است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
فعالیت کارخانه روسیه در نوامبر با سریع‌ترین سرعت در تقریباً ۶ سال اخیر رشد می‌کند.
نخست وزیر روسیه فرمان اعمال تحریم و ممنوعیت توافق خرید تسلیحات از ۷۴ شرکت اسلحه‌سازی را امضا کرد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، چند کارخانه و کارگاه تولیدات نظامی در مناطقی از اوکراین هدف حملات نظامی این کشور قرار گرفت.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ