قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه از ارتفاعات منطقه قندیل در پیرانشهر بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده،‌ تشکر و قدردانی کرد.
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
فرمانده نیروی هوا فضا سپاه گفت: عملیات برق آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.
فرمانده هوا فضا سپاه تشخیص درست قوای مسلح و امنیتی کشور در نحوه مقابله با توطئه دشمنان را امری حکیمانه و برخاسته از درایت دانست و گفت: عملیات برق‌آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.
در اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان خوی، سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در این شهرستان دستگیر شده است.
نیروی زمینی سپاه از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
یگانهای نیروی زمینی سپاه ساعاتی قبل به چند مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق حمله کردند.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه از تقویت نیروهای این قرارگاه برای مقابله با تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی و صیانت از امنیت مردم در منطقه مأموریتی قرارگاه در شمال غرب کشور خبر داد.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، ظهر چهارشنبه با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد. / خبرفوری
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
خبرنگار شبکه معاند فارسی زبان آمریکا هنگام حمله موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریستهای حزب کردستان عراق ؛ فرار کرد.
فیلمی از مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق را پس از حمله موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقر‌های گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انهدامی مقرهای تروریت‌های تجزیه طلب را هدف قرار داد.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست های تجزیه‌طلب را در شمال اقلیم عراق مورد هدف قرار داد.
در پی ورود تیم‌های مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهرهای مرزی کشوربرای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور،د نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش مقرهای این گروهک‌های در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقر‌های تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ