فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی و افزایش قدرت نیروهای حزب الله اشاره کردند.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
رئیس پارلمان مصر شدیداً تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و حمله به جنین را محکوم کرد.
وزارت خارجه اردن و مصر با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری را محکوم کردند.
گمان می‌رود این پایگاه نظامی که در سایت باستان شناسی «تل کیسون» قرار دارد، متعلق به نظامیان ارتش کمبوجیه، بزرگترین پسر کوروش کبیر باشد و در جریان حملات ایرانیان به مصر باستان در سالهای ۵۲۰ قبل از میلاد ساخته شده باشد.
ارتش رژیم صهیونیستی دستورالعمل جدیدی برای نیروهای خود در نوار مرزی با مصر صادر کرده و از نظامیان خواسته است تا به موانع مرزی نزدیک نشوند.
حادثه امنیتی اخیر در گذرگاه نیتسانا (العوجه) در نقاط مرزی مصر و اراضی اشغالی که طی آن یک سرباز مصری سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، همچنان تیتریک رسانه‌های عبری در روزهای اخیر بوده است.
هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز ساده مصری در مرزهای مشترک میان مصر و فلسطین اشغالی، «اسطوره» شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کرد.
منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال برکناری برخی فرماندهان منطقه جنوبی بعد از حمله به نظامیان صهیونیست در مرزهای مشترک با مصر، خبر دادند.
در پی حادثه امنیتی امروز در مرز مصر و اراضی اشغالی، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی طرف مصری را به تحقیقات جدی در خصوص این حادثه تهدید کرد.
شبکه عبری زبان کان، حادثه امروز در مرز با مصر را یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش مصر در کتاب خاطراتش می‌نویسد که مردم بعد از شکست در جنگ شش روزه با اسرائیل می‌پرسیدند که پس موشک‌های "قاهر" و "ظافر" کو؟ چرا عبدالناصر طبق وعده خود با آن‌ها تل‌آویو را نزد؟
اسناد فاش‌شده پنتاگون نشان می‌دهند که مصر، یکی از اصلی‌ترین متحدان آمریکا به صورت مخفیانه تلاش دارد ۴۰ هزار موشک برای ارتش روسیه تولید کند.
سخنگوی ارتش مصر امروز از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی هنگام پرواز آموزشی خبر داد.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
سخنگوی ارتش مصر با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که نهمین نشست کمیته همکاری های نظامی کشورش و عربستان سعودی در شهر ریاض، پایتخت این کشور به پایان رسیده است.
ارتش مصر از برگزاری رزمایش دریایی با روسیه در چارچوب برنامه تمرین های مشترک که به صورت دوره ای انجام می شود، خبر داد.
گزارش ها حاکی از آن است که ارتش مصر در آستانه رسیدن به توافق خرید موشک های چینی برای جنگنده های «رافائل» خود است.
نیروهای مسلح مصر با صدور بیانیه ای از ماموریت جدید ارتش این کشور در منطقه باب المندب و خلیج عدن خبر داد.
ارتش  مصر از سقوط یک جنگنده مصری در حین انجام رزمایش هوایی خبر داد.
منابع مصری از درگیری شدید میان نیروهای مصری و داعشی ها به دنبال تسلط تکفیری ها بر برخی مناطق در شهر القنطره در استان اسماعیلیه این کشور خبر دادند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ