اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نشست امروز سران اتحادیه اروپا با اعضای ناتو و مقامات اوکراین، پیرامون شورش اخیر گروه «واگنر» در روسیه صحبت شد.
وزیر امور خارجه مصر درباره لغو نشست اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب پس از بازگشت سوریه در اتحادیه ابراز تأسف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن به شدت بیانیه سران اتحادیه عرب را مورد انتقاد قرار داد.
در بیانیه پایانی نشست اتحادیه عرب بر لزوم کمک به حل مسئله فلسطین و نیز بحران سوریه تاکید شد.
وزیران خارجه کشورهای عربی در جریان نشست فوق العاده خود در روز یکشنبه در قاهره درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه تصمیم گیری خواهند کرد.
دبیرکل اتحادیه عرب از احتمال بسیار بالای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب قبل از برگزاری نشست ریاض در ۱۹ ماه می جاری خبر داد.
نشست اضطراری اتحادیه عرب برای بررسی وضعیت سودان امروز یکشنبه برگزار می‌شود.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
نخستین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نماینده کشورمان به یک مدال برنز دست یافت.
سی و یکمین نشست فوق العاده کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس عرب امروز جمعه در بغداد پایتخت عراق گشایش یافت.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز خشم از اخراج نماینده این رژیم از نشست سران اتحادیه آفریقا، در فرافکنی آشکار ایران را متهم کرد.
نشست وزرای خارجه اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا قرار است امروز و فردا به بررسی موضوعات مهم و دستور کار اجلاس سران این قاره بپردازد.
رسانه ها به تشریح محورهای نشست ضدروسی سران اتحادیه اروپا که در دو روز آینده برگزار می شود، پرداختند.
رئیس شورای اروپا، رئیس جمهور اوکراین را برای حضور در نشست آتی اتحادیه اروپا دعوت کرد.
سران اتحادیه اروپا امروز تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در شهر کی یف در نشستی با حضور «زلنسکی» در خصوص وعده عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا گفتگو می کنند.
بر اساس اعلام سرویس مطبوعاتی دفتر رئیس جمهور اوکراین، نشست مشترک این کشور و اتحادیه اروپا سوم فوریه برگزار می‌ شود.
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب به منظور زمینه سازی برای برگزاری نشست سران این اتحادیه در اوایل ماه نوامبر، امروز شنبه در الجزایر تشکیل جلسه دادند.
قضات الجزایری نشست سالانه اتحادیه بین‌المللی قضات، که قرار است در تل آویو برگزار شود را تحریم کردند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مفاد بیانیه نشست ۱۵۸ وزرای خارجه اتحادیه عرب و کمیته خودخوانده ۴ جانبه در خصوص جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع جنگ در اوکراین و دیگر مسائل امروز، نشستی دو روزه در شهر پراگِ جمهوری چک برگزار می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ