رئیس شورای عالی سیاسی یمن به شدت بیانیه سران اتحادیه عرب را مورد انتقاد قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز برقی سازی حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: این طرح در تهران به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز با اشاره به اهمیت بالای حمل و نقل دریایی گفت: صنعت حمل و نقل تاثیر بسیاری در تجارت فرامنطقه‌ای و فراقاره ای دارد.
وب سایت پرتال وزارت صنعت ایتالیا و اپلیکیشن های آن با یک حمله سنگین سایبری روبرو و از دسترس خارج شدند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل توقف تیمش برابر صنعت نفت و تاکید بر اینکه تیمش خسته است، به عبدالله ویسی سرمربی نفت به شدت حمله کرد و گفت: این فرد باید دهانش را ببندد!
استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، امروز با چند تغییر در دفاع، وسط و حمله، به مصاف صنعت نفت می‌رود.
سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفت: در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد.
سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفت: در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به جای پذیرایی از هواداران ما در ورزشگاه انقلاب کرج، آنها را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده‌اند.
وزیر امور خارجه اوکراین با انتقاد از رد درخواست «زلنسکی» برای صحبت در مراسم اسکار، این تصمیم را بهترین نمونه از ریاکاری صنعت فیلم توصیف کرد.
رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره علی فیروزی، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان اعلام شد.
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی  گفت: با توجه به افق ۱۴۱۴ تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.
حمله گروهی چند سگ ولگرد در خیابان صنعت حبیب آباد به یک شهروند اصفهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بازار جاسوس افزار‌های تجاری که به دولت‌ها اجازه می‌دهد به گوشی‌های تلفن همراه حمله کرده و داده‌های آن را اصطلاحا جارو زده و استخراج نماید در حال رونق است. حتی دولت ایالات متحده نیز از جاسوس افزار‌ها استفاده می‌کند.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ آغاز شد.
یک مقام نظامی صنعا گفته است که حمله پهپادی اخیر به یک نفتکش نشان می‌دهد که یمنی‌ها می‌توانند مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی را هدف قرار دهند.
ترکیب منتخب قربان بردیف برای بازی امروز مقابل صنعت نفت اعلام شد.
قربان بردیف می‌‌گوید که صنعت نفت توانایی خوبی در دفاع و حمله دارد.
قربان بردیف می‌‌گوید که صنعت نفت توانایی خوبی در دفاع و حمله دارد.
پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف صنعت نفت برود که حال و روز چندان خوشی در خط حمله ندارد
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با وزیر حمل و نقل این کشور تاکید کرد که به موجب آتش بس، سازمان ملل باید فرودگاه صنعا به طور کامل و بدون هر گونه محدودیتی بازگشایی کند.
رئیس جمهور اوکراین این بار به بهانه حمله ادعایی علیه بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا، دور تازه تحریم ها علیه روسیه را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ