نشست وزرای خارجه اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا قرار است امروز و فردا به بررسی موضوعات مهم و دستور کار اجلاس سران این قاره بپردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست دو روزه در شهر جده عربستان در خصوص بررسی راهکارهای حل بحران اوکراین با صدور یک بیانیه کوتاه و مبهم به کار خود پایان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری نشست اضطراری مجازی وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در روز دوشنبه نهم مرداد خبر داد.
بر اساس گزارش‌ها، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان، حاضر نشده نشست خبریِ روز شنبه در محلی برگزار شود که عکس قاسم سلیمانی بر دیوارش نصب شده بود.
دبیر شورای امنیت ارمنستان روز سه شنبه اعلام کرد که نشست برنامه ریزی شده وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو، ادامه مذاکرات در آمریکا خواهد بود.
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در نشست روز یکشنبه خود پیرامون تحولات فلسطین بر همبستگی کامل خود با ملت فلسطین تاکید کردند.
میوه اگر بر شاخه‌ای نشسته است که به ریشه راه دارد و به آن ارتباط پیدا کرده؛ این میوه باقی می‌ماند و شیرین می‌گردد، اما اگر شاخه شکست و به ریشه و اصول آن درخت مرتبط نبود، آن میوه بعد از مدتی خشک می‌شود و از بین می‌رود؛ حال اگر نماز و روزه ما هم بر اساس باور و یقین باشد و بدانیم که خدایی هست؛ این عمل برای ما خواهد ماند، اما اگر عبادت ما از روی شک باشد و پشتوانه آن نیز یقین بر خاسته از اصول دین نباشد، آن عمل از بین خواهد رفت.
نشست ۳ روزه وزرای خارجه گروه- ۷ از امروز در شهر «کارویزاوا» ژاپن برگزار می‌شود.
نشست روز پنجشنبه در پکن بین وزرای خارجه عربستان سعودی و ایران گام مهمی در مسیری غیرمنتظره بود که ممکن است به سطحی از ثبات منطقه ای منجر شود که در بیش از چهار دهه گذشته دیده نشده است.
نشست ۲ روزه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان نظامی ناتو امروز در بروکسل آغاز می‌شود که بررسی افزایش همکاری‌های چین و روسیه از محورهای اصلی گفت‌وگوها خواهد بود.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه خود در بروکسل در خصوص این تحریم‌ها رأی‌گیری می‌کنند و احتمال می‌رود که این تحریم‌ها تصویب شود.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
رسانه ها به تشریح محورهای نشست ضدروسی سران اتحادیه اروپا که در دو روز آینده برگزار می شود، پرداختند.
وزیر انرژی ترکیه از برگزاری گردهمایی دو روزه خریداران و فروشندگان گاز جهان در استانبول خبر داد.
سومین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی و برخی از وزرا و مسئولان دولتی فردا (یکشنبه سیزدهم آذر ماه) به مناسبت روز مجلس برگزار می‌شود.
دبیرکل ناتو امروز پس از نشست ۲ روزه وزرای امور خارجه کشورهای عضو این سازمان در بخارست گفت: اوکراین باید به حفظ کشور خود بیاندیشد، نه در فکر عضویت در ناتو باشد.
وزیر خارجه مجارستان امروز در دومین روز از برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ناتو در بخارست هشدار داد: ناتو نباید به یک بلوک ضدچینی تبدیل شود.
وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی با صدور بیانیه‌ای در روز اول نشست بخارست ادعا کردند: به حمایت از اوکراین ادامه داده و آن را تقویت خواهیم کرد!
وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی با صدور بیانیه‌ای در روز اول نشست بخارست ادعا کردند: به حمایت از اوکراین ادامه داده و آن را تقویت خواهیم کرد!
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های ائتلاف با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
بخشی از صحبت‌های الهه کولایی در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر را در این ویدئو مشاهده کنید.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع جنگ در اوکراین و دیگر مسائل امروز، نشستی دو روزه در شهر پراگِ جمهوری چک برگزار می‌کنند.
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تاکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ