مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورل در حاشیه نشست کشور‌های عضو کمیسیون اروپا در شهر بروکسل گفت: این ایده خوبی است که گروه ۷ سرانجام تصمیم گرفته است زمینه را برای تامین جت‌های جنگنده مورد نیاز اوکراین آماده کند.
نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» با حضور عشقی رئیس سازمان بورس، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، و مدیران عامل فرابورس ایران و بورس کالا در محل اتاق کرمان برگزار شد.
نخستین نشست مشترک اخذ مجوز برای عرضه برق در تابلوی سبز با هدف ایجاد عرضه و تقاضای مستقیم و فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، در ساتبا برگزار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در آغاز نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه- ۷ در ژاپن گفت: روابط اروپا با پکن را رفتار چین تعیین می‌کند.
جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای همکاری اتحادیه اروپا و عراق از توافق ایران و عربستان استقبال کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
بورل تصریح کرد: از نظر من، چین باید به کی یف سفر کند تا پیشنهادات آن معتبر در نظر گرفته شود و این کشور متهم به یکجانبه گرایی نشود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید از دید اروپا طرح پیشنهادی چین برای بحران اوکراین را نمی تواند طرح صلح دانست.
شاخص کل بورس دیروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۸۹۰۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۲۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن دیدار با «محمد شیاع السودانی» از او دعوت کرد تا از مقر اتحادیه اروپا در بروکسل بازدید کند.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جایگاهی نیست که درباره روابط ترکیه با سایر کشورها از جمله روسیه اظهارنظر کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس با خبرنگاران در حال برگزاری است. در این نشست خبری چه می‌گذرد؟
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پیش از برگزاری نشست شورای وزرای امور خارجه کشورهای عضو گفت: باید برای زمستان اوکراین فکر کنیم
پیتر استانو در نشست خبری روز پنجشنبه، تعامل را جز ذات و «دی‌ان‌ای» اتحادیه اروپا توصیف کرد که می‌تواند بعنوان عاملی برای حل مشکلات عمل کند.
وزیر امور خارجه با اشاره به تماس تلفنی بورل گفت: ارسال سلاح و پهپاد علیه اوکراین سیاست ما نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در نشستی در برلین گفت: حمایت نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از اوکراین به نفع ماست!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه «نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم را تصادفی نمی‌داند.»
منابع دیپلماتیک در مغرب اعلام کردند که وزیر خارجه این کشور دیدار با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را در اعتراض به سخنان وی درباره صحرای غربی لغو کرده است.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ