رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با تولید برق هسته‌ای، معادل ۸۵ میلیون بشکه نفت صرفه جویی انرژی داشته‌ایم، این موضوع از لحاظ زیست محیطی هم دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق گفت: از ۲۱ میلیون قبض صادره، ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار قبض مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.
مدیر اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: پیش بینی شده درسال نخست اجرای الگوی کشت وارتقا بهروری که ازمهر ماه سال گذشته آغاز شد۳ میلیارد متر مکعب صرفه جویی درمصرف آب داشته باشیم
شاهرود- امام جمعه شاهرود بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به خصوص در فصل گرما، تاکید کرد.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: پاداش صرفه‌جویی مشترکین را در قبض‌هایشان لحاظ خواهیم کرد.
محرابیان وزیر نیرو گفت: ۳۱ میلیون مشترک برق می توانند تا یک ونیم میلیون پاداش به ازای هرماه صرفه جویی دریافت کنند.
سخنگوی صنعت برق گفت : امسال در دوره اوج مصرف برق همه مشترکین خانگی می توانند در طرح صرفه جویی مصرف برق همکاری کنند.
محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق در بازه زمانی خرداد ماه تا شهریور ماه سال جاری خبر داد.
محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق از خرداد ماه تا شهریور ماه خبر داد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی اعلام کرد: میزان صرفه جویی آب کشاورزی کشور با توسعه پروژه‌های آبیاری نوین طی سال‌های اخیر تاکنون به ۲۴ میلیارد متر مکعب در سال رسیده است.
براساس مطالعه‌ای تازه صورت گرفته شش عامل وجود دارد که به طور بالقوه می‌تواند خطر از دست دادن حافظه را در افراد مسن کاهش دهد.
شدت مصرف انرژی در ایران بسیار بالا است، روزهای گذشته این موضوع را به خوبی نشان داد تاجایی که دولت مجبور شد برای کنترل مصرف چند روزی را تعطیل کند.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با کمک راکتور بوشهر، از۱۳۹۰ تاکنون ۸۸ میلیون بشکه نفت صرفه جویی کرده‌ایم.
فناوران تولیدکننده نوعی واکسن پرندگان توانستند این محصول را به کشور هایی مانند اوگاندا، افغانستان و پاکستان صادر کنند و صرفه جویی ارزی ۳میلیون دلاری برای کشور به ارمغان بیاورند.
مصرف گاز ابتدای هفته دربخش خانگی از ۶۲۰ میلیون متر مکعب عبور کرد و پیش بینی شده با ورودسامانه بارشی حتی مصرف گاز به ۶۵۰ میلیون مترمکعب هم برسد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام گزارشات هواشناسی از بیستم دی ماه جبهه هوای سردی بخش‌های متعددی از کشور را فرا میگرد؛ بنابراین درخواست ما از مردم این است که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
اراک- معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با اجرای سند الگوی کشت سالانه ۳ میلیون متر مکعب آب در بخش کشاورزی صرفه جویی می شود.
تیم ملی سابر کشورمان قرار است از 23 دی ماه در مسابقات جهانی تونس شرکت کند و به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی قرار نیست در این سفر حضور داشته باشد.
با نزدیک شدن به زمستان و سردی هوا مصرف گاز در بخش خانگی به صورت تصاعدی بالا رفته است که ممکن است در بخشی از آلودگی هوا هم بی تاثیر نباشد.
رجبی مشهدی گفت: سوخت رسانی به نیروگاه ها متناسب با دمای هوا است و تاکنون مشکلی وجود نداشته است در صورتی که مردم در بخش خانگی و تجاری صرفه جویی کنند مشکلی پیش رو نخواهیم داشت.
معاون سابق توسعه بازار و مطالعات اقتصادی شرکت بورس انرژی ایران گفت: بخش زیادی از تورم ما به دلیل کسری بودجه و انباشت نقدینگی است.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیروگفت: برنامه‌های تدوین شده در جلسه‌های تخصصی برای سال آینده بلافاصله بعد از تابستان آماده و هم‌اکنون در حال اجرا است.
نماینده مجلس گفت:با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و مسئله‌ی مصرف بی رویه، باید روند مصرف مدیریت‌ها شود تا برای گاز رسانی دچار مشکل نشویم.
آمار بانک مرکزی نشان می دهد در نیمه نخست امسال با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، صرفه‌جویی ۲ میلیارد دلاری در تامین ارز واردات کالاهای اساسی به کشور محقق شده است.
صنایع انرژی بر ایتالیا صرفه جویی در انرژی را به دلیل کاهش صادرات گاز روسیه آغاز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ