یک فعال محیط زیست با تشریح کارکردهای مثبت مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری گفت: مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری قلب تپنده بازیافت محسوب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاک ناخن می تواند هر گونه خراش روی اتومبیل را بپوشاند. فقط مطمئن شوید که هم رنگ اتومبیل شماست. چند عدد از لاک ها را تا زمانی که متوجه شوید خراش به طور کامل پوشیده شده است، بمالید. این یک جایگزین ساده و ارزان برای خراش های سطحی است.
تصمیم بر واردات خودرو‌های کارکرده اگر با در نظر گرفتن سیاست تثبیت ارزی و تامین کسری در بازار خودرو و پاسخ به نیاز خودرویی بسیاری از مردم در دهک‌های مختلف باشد، اقدام بسیاری مثبتی خواهد بود و به کاهش قیمت‌ها کمک می‌کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گسترش کارکردهای هوش مصنوعی در سال‌های آینده گفت: همان‌گونه که در دانش ژنتیک و نانو، عقب‌ماندگی‌ها را پشت سر گذاشتیم و امروز در لبه فناوری قرار گرفته‌ایم، اگر امروز به صورت فعالانه با مقوله هوش مصنوعی مواجه شویم، می‌توان از این فناوری فرصت ساخت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مطلبی به بیان الزامات تداوم کارکردهای ضروری وابسته به فضای سایبری و پایداری و امنیت آنها در برابر تهدیدات پرداخت.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارای کارکردهای بسیار اثربخشی در اقتصاد و صنعت کشور است و با توجه به نقش ارزآوری این صنعت، ضرورت دارد تا شبکه بانکی بیش از پیش از آن حمایت کند.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: در کارکردهای جدید، موزه‌ها دیگر تنها مکانی برای حفاظت و نگهداری نیستند بلکه به عنوان منابع گردشگری، ایفای نقش کارکردی دارند.
شاهدانه و چتر پشمی از نظر ژنتیکی دو گیاه کاملا متفاوت هستند. اینکه این دو گیاه در طول فرآیند تکامل توانایی تولید کانابینوئید را پیدا کرده‌اند، از اهمیت کارکردهای زیست‌محیطی این ترکیبات حکایت دارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به نگاه مثبت مجلس به واردات خودروهای کارکرده، انتظار می رود با تصویب سریع لایحه و تدوین آیین نامه اجرایی در دولت، تا یک ماه آینده شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
شما می توانید وسایل مختلف را با مسواک اسکراب کنید. به عنوان مثال لابلای توستر و مایکروفر، دستگاه قهوه ساز یا هر چیزی شبیه به آن که دسترسی آسانی ندارد را می توانید با مسواک شسته شده؛ وسایل خود را تمیز و اسکراب کنید.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: رده های بازرسی کارآمد و اثرگذار به تنهایی می توانند عامل تحرک، تحول و پویایی در مجموعه فراجا باشند.
خودروسازی جنرال موتورز مشغول بررسی کاربردهای «چت جی پی تی» به عنوان بخشی از یک همکاری وسیع تر با شرکت مایکروسافت است. قرار است این چت بات در خودروهای شرکت به کار رود.
بررسی عملکرد پژوهشگاه میراث فرهنگی نشان می دهد که تغییرات ساختاری این مرکز موجب شده ؛ کارکردهای مطلوب اولیه از این دستگاه حاصل نشود و بازوی فعال و مغز متمرکز وزارت میراث فرهنگی نباشد.
استفاده از سرکه در ماشین لباس‌شویی باعث سفید شدن، روشن شدن، کاهش بو و نرم شدن لباس‌های بدون مواد شیمیایی می‌شود. سرکه نسبتا ارزان است و استفاده از آن در ماشین‌های لباس‌شویی استاندارد و با راندمان بالا، بی خطر است.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
خیار تلخ مدت‌ هاست که به دلیل کاربردهای متنوع خود مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از درمان های دارویی غیر غربی مانند آیورودا و طب سنتی چینی گنجانده شده است.
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، نشست فرصت‌ها و کاربردهای صنعتی فناوری‌نانو در شهرک صنعتی رازی برگزار می شود.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تحریریه خبرگزاری مهر بازدید به‌عمل آورد و در جریان اقدامات و کارکردهای هر یک از گروه‌های خبری قرار گرفت.
ناآگاهی معامله‌گران نسبت به قانون جدید چک، باعث محرومیت گسترده اشخاص از کارکردهای جدید چک شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.
تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
ماهواره "خیام" که به سفارش ایران در روسیه ساخته شده است، دارای کاربردهای شش‌گانه مرتبط با حوزه‌های محیط زیست، کشاورزی و بلایای طبیعی است.
داده های ماهواره خیام در حوزه های کشاورزی، محیط زیست، بلایای طبیعی، اکتشافات معدنی، پایش منابع آبی، پایش تغییرات شهری کاربرد دارد.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز و کسب عنوان چهارمی به کار خود در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ