سمنان- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در نشست شورای عالی محیط زیست کشور، دغدغه‌ها و حساسیت‌های زیست محیطی استان سمنان به رئیس جمهور منتقل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس داده‌های سازمان ملل، کشاورزی یکی از عوامل اصلی تخریب جنگل‌ها و از بین رفتن تنوع زیستی است و سه چهارم زمین‌های عاری از یخ را برای استفاده انسان در اختیار دارد. علاوه بر این، سیستم غذایی ما مسئول ۷۰ درصد مصرف آب شیرین جهان و ۷۸ درصد آلودگی آن است.
بیرجند- اشتغال و مناسب سازی معابر امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های معلولین تبدیل شده است و آنان معتقدند قوانین این حوزه به صورت دقیق اجرایی نمی شود.
جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.
نگرانی‌های پیرامون استفاده نادرست از هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده اند. زیرا تصاویر جعلی مختلفی با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده اند برای مثال چند هفته پیش تصاویر جعلی پاپ فرانسیس با یک ژاکت پفی سفید در فضای مجازی منتشر شد.
وزیر ورزش در سفر به استان خوزستان کمک بزرگی به باشگاه استقلال ملاثانی داشت.
به نظر می رسد تیم‌ملی والیبال امسال دیگر مشکلی به لحاظ مکمل های ورزشی نخواهد‌ داشت.
سرمربی تیم ملی کاراته خواستار توجه مسئولان ورزش برای حل مشکلات تیم ملی کاراته برای حضور موفق در رقابتهای پیش رو شد.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه موضوع کشف حجاب یکی از دغدغه‌های مهم مردم متدین و آحاد جامعه است گفت: وظیفه خود و همکارانم می دانم که دغدغه‌های مردم را شناسایی و بر اساس آن اقدام کنیم.
سمنان- دبیر ستاد ملی جمعیت کشور با اشاره به تاکید دولت برای کاهش دغدغه‌های فرزندآوری، گفت: جمعیت موضوعی است که نیازمند عزم ملی و همراهی بیشتر مسئولان دارد.
سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان از تاثیر منفی عدم پرداخت پاداش‌ها بر روحیه ملی‌پوشان این رشته در آستانه اعزام به مسابقات اسیا و اقیانوسیه سخن گفت.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم از دغدغه‌های جدی دولت است، تاکید کرد از آغاز کار دولت مسئله معیشت یکی از مسائل محوری برای دولت بوده است.
بسیاری تصور می‌کنند در صورت تصویب این طرح، کاربران شبکه‌های اجتماعی فقط در مورد مسائل سیاسی دچار محدودیت می‌شوند، اما باتوجه به اینکه چنین طرحی گستردگی بسیاری دارد، کاربر‌ها در سایر حوزه‌ها نیز باید روی «لبه تیغ» حرکت کنند؛ چراکه چنین محدودیتی می‌تواند حوزه‌هایی، چون ورزش، مسائل اجتماعی و دغدغه‌های زیست‌محیطی را شامل شود.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
رئیس جمهور با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.
به نظر می رسد مصدومیت مهدی مهدی پور از ناحیه مچ پا حاد نیست و او به بازی استقلال در برابر تراکتور می رسد.
اردبیل - فعالان حوزه محیط زیست اردبیل دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را از شرایط نگران کننده رود ارس اعلام کرده و از معاون رئیس جمهور خواستند تا جلوی تکرار سرنوشت غم انگیزدریاچه ارومیه گرفته شود.
رئیس مجلس گفت: همواره موضوعات اقتصادی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بوده است و ما هم اولویت‌های اقتصادی را در مجلس پیگیری کردیم.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: بهبود معیشت و آرامش روانی اعضای هیات علمی جزو دغدغه‌های دولت است.
در این فیلم بیان صریح مطالبات و دغدغه‌های جمعی از دهه‌هشتادی‌ها با قالیباف را مشاهده می‌نمایید.
وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز سه شنبه در مجلس حاضر می شود تا از برنامه‌های خود برای کسب رای اعتماد از نمایندگان مردم، دفاع کند.
اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: دغدغه معیشتی معلم گناهی بر گردن سیاست‌گذاران است که به هیچ وجه اجازه ندادند معلم با فراغ بال در امر آموزش و تربیت اهتمامی جدی داشته باشد.
پروفسور "نیلز بونفلد" دانشمند علوم اجتماعی و محیط زیست در دانشگاه استرلینگ بریتانیا می‌گوید:"اگرچه این مفهوم برای چندین دهه وجود داشته، اما تفاوت در حال حاضر توانایی ساخت نظریه بازی در الگوریتم ها، بازی‌ها و برنامه‌های مبتنی بر رایانه برای کاربرد گسترده‌تر آن است. این امر به ویژه در عصر داده‌های بزرگ صدق می‌کند".
در پی گلایه‌های رهبر معظم انقلاب از قیمت‌های سرسام آور مسکن و اجاره بها، وزیر راه و شهرسازی وعده داد تا قیمت مسکن کاهش یابد.
تفاهم نامه ای در راستای رفع دغدغه‌های ارزی شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ