کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
کمیته ملی المپیک برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک مکاتباتی داشته و در انتظار پاسخ مسئولان فدراسیون جهانی است.
کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه با حضور باشگاه سوشو در لیگ 2 این کشور مخالفت کرد. سوشو که از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فرانسوی است حالا چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نخواهد داشت.
رئیس کمیته نقل و انتقالات می‌گوید تشخیص قانونی یا غیرقانونی بودن فسخ قرارداد بازیکنان بر عهده سازمان لیگ نیست.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به صورت قطعی به بحث حضورش در استقلال واکنش نشان داد.
کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که جذب شهاب زاهدی برای پرسپولیس منعی نداشته است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به شایعات روز‌های اخیر واکنش نشان داد.
رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی به اظهارات اخیر رئیس یوفا که به عربستان هشدار داده بود با ولخرجی در نقل و انتقالات راه چین را در پیش گرفته است پاسخی تند داد.
فدراسیون کشتی در پاسخ به بیانیه کمیته ملی المپیک نوشت: جناب آقای دبیرکل، در آستانه بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک با تصمیمات خلق الساعه باعث ایجاد حواشی مخرب نشوید.
کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر، ضمن شفاف سازی کمک های مالی این کمیته طی سال های اخیر، تاکید کرد که رئیس فدراسیون خود باید پاسخگوی نتایج باشد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انتخابات این کمیته قانونی بوده است، به خبر قهر حبیب کاشانی از تیم فوتبال امید واکنش نشان داد و گفت: در حال تهیه پاسخ برای انتخابات ژیمناستیک هستیم.
کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار پرونده‌ای به اعتراض باشگاه والنسیا برای بستن بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش واکنش نشان داد و شواهدی علیه هواداران این تیم به نمایش گذاشت.
دبیرکل کمیته المپیک از پاسخ به موضوع اختلاف مهدی تاج با حبیب کاشانی درباره سرمربی تیم امید طفره رفت.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که برداشت از حساب بورس با مجوز کمیته مصارف بوده است.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
پاسخ جالب توجه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به وزیر آموزش و پرورش!
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور دو معاون وزیر ورزش در این کمیته گفت: اگر از حیث مشغله کاری حساب کنیم که قطعا مشکلات پیش خواهد آمد.
کمیته بین‌المللی المپیک از پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس خودداری کرد.
کمیته بین‌المللی المپیک از پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت ورزشکاران روسیه و بلاروس در مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس خودداری کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک به شایعه زندانی شدن الناز رکابی پاسخ داد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به انتقادات مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک از کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
احتمال دارد کمیته بین‌المللی المپیک ایران را مبلغ 10 هزار دلار بابت انصراف تیم امید از بازی‌های کشورهای اسلامی جریمه کند.
سفرهای دور و نزدیک که لابد حق ماموریت ارزی و سایر مخارج را هم بر دوش کمیته ملی المپیک می‌گذارد، نهادی که مدام از کمبود بودجه در رنج بوده و برای بسیاری از نیازهای حرفه‌ای ورزشکاران پاسخ کافی و مثبتی ندارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ