وزیر ورزش و جوانان از احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید ایران به بازی های آسیایی هانگژوی چین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضوان لوچسکو، سرمربی تیم فوتبال پائوک می‌گوید حامیان وزیر ورزش به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری فینال جام حذفی بین آاک آتن و پائوک بودند.
وزیر ورزش اعلام کرد که فیرپلی مالی در فوتبال ایران تصمیم درستی است تا میان باشگاه‌های ورزشی اختلاف مالی نباید سنگین باشد
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم فوتبال امید برای اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: فدراسیون دراین‌باره هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
وزیر ورزش، نفر دوم فدراسیون فوتبال را مشاور خودش کرد
مهدی محمدنبی به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان در «امور ورزشی» منصوب شد.
وزیر ورزش از ماموریت به معاون خود برای پیگیری انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: از این که داخلی باشد یا خارجی بی اطلاعم و فدراسیون در جریان است.
وزیر ورزش در جلسه امروز مجلس به سئوال نماینده اهواز پاسخ داد تا بعد از صحبتهای او موضوع به رای‌گیری گذاشته شود.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش در حال حل شدن است.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید در مسائل فنی فدراسیون‌ها ورود نمی‌کند و هر فدراسیونی خودش باید پاسخگوی مسائل فنی باشد.
راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی میدانست انتخابات‌ فدراسیون فوتبال ایراد دارد ولی برخلاف وظیفه نظارتی‌اش ورود نکرد!
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
سنندج- وزیر ورزش و جوانان از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال در آینده نزدیک خبر داد.
وزیر ورزش در صحبتهای خود در رادیو ورزش به انتقاد از شیوه اداره فدراسیون فوتبال پرداخت.
محمد پولادگر معاون وزیر ورزش اعلام کرد به دلیل حضور حمید سجادی در جلسات دولت به دلیل هفته دولت و حضور وزرا نزد مقام معظم رهبری به جای وزیر در این جلسه حاضر شده است.
وزیر ورزش و جوانان نتوانست در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند و معاونش را به جای خود فرستاد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم حضور پرقدرت تیم ملی در جام جهانی، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسیون فوتبال به دور از حاشیه برگزار بشود.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
به عقیده علی کفاشیان اگر رئیس فدراسیون فوتبال به برخی توصیه ها عمل نکند، اذیت خواهد شد!
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ