مس کرمان در شرایطی مقابل استقلال ملاثانی از دور جام حذفی کنار رفت که پیش از این نیز کادرفنی نارنجی‌پوشان مدعی شده بودند با توجه به شرایط جدول این رقابت‌ها را جدی نخواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های پرسپولیس، استقلال ، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
هافبک جوان و باتجربه مس رفسنجان در بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس برای تیمش به میدان رفت.
علی عدنان در سری آ ایتالیا پیراهن اودینزه و آتالانتا را برتن کرده بود و فصل گذشته نیز برای روبین کازان در لیگ روسیه توپ می‌زد. او همچنین سابقه بازی در تیم های ریزه اسپور ترکیه، وایتکپس کانادا و وایله دانمارک را در کارنامه خود دارد.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
در صورتی که امتیاز مس کرمان و صنعت نفت آبادان پس از برگزاری هفته پایانی مسابقات همچنان مساوی بماند، این طلایی‌پوشان آبادانی خواهند بود، که باید با لیگ برتر وداع کنند.
با گل هایی که مس رفسنجان در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد، رکورد خاص بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در اختیار استقلال مجیدی باقی ماند.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
شمس آذر قزوین یک پیروزی دیگر را در لیگ دسته اول به دست آورد و به صدرنشینی خود استحکام بخشید.
مس کرمان هرچند مقابل استقلال ملاثانی شکست تلخی را متحمل شد اما اتفاق مثبت برای نارنجی‌پوشان تداوم درخشش گلزن اول این تیم بود.
خیبر بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شد و توانست در جدال خارج از خانه به یک برد ارزشمند دست یاید و همچنان شانس صعود را برای خود حفظ کند.
سیزدهمین هفته لیگ برتر زنان با چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های سریک گنبد، مس رفسنجان، طلوع مهر یزد و پیکان تهران برابر حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند هفته بیستم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان از رسانه‎ها خواست انصراف را درباره تیمش رعایت کنند.
مس رفسنجان در مصاف با استقلال هم نتوانست گلزنی کند تا با توجه به گلزنی آلومینیوم و صنعت نفت به رتبه هفدهم جدول بهترین خطوط هجومی لیگ نزول کند.
مس همچنان در رقابت فشرده و سنگینی که در لیگ برتر وجود دارد بهترین خط دفاعی و البته بدترین خط هجومی (در کنار دو تیم دیگر) را در اختیار دارد.
پیکان با غلبه بر ذوب آهن جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر والیبال زنان را حفظ کرد. همچنین سریک مس رفسنجان را شکست داد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
استقلال با برتری درخانه گل‌گهر سیرجان ۱۴ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به پرسپولیس در صدر رسید. همچنین توقف فولاد خوزستان مقابل مس کرمان نیز باعث شد که شیرینی این برد برای آبی‌ها دوچندان شود
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران برای دومین‌بار متوالی در لیگ بیست‌ودوم، ضربه پنالتی به‌دست آمده به سود مس رفسنجان را از دست داد تا همچنان ناکام در گلزن در فصل جدید باشد.
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که هنوز در فصل جدید گل نزده، امشب یک پنالتی حساس برای مس از دست داد.
تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود نمایش خوب هجومی در 4 بازی اخیر تنها یکبار موفق به گلزنی شده است.
کارشناس فوتبال گفت: مس حریف خطرناکی برای آبی پوشان است و استقلال نباید خود را از پیش برنده دانسته و حریف را دست کم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ