دولت عربستان در حال ایجاد بحران‌های اجتماعی در داخل کشور است؛ چراکه محمد بن سلمان تلاش می‌کند تا اشکال جدیدی از ناسیونالیسم را پیش برد، حتی در شرایطی که انبوهی از کارگران خارجی به منطقه وارد می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دو روز پس از اظهارات نوبیو در گفت‌وگویی بیان کرد که دولت بایدن "نگران هرگونه صادرات فناوری ایرانی است که ممکن است باعث بی‌ثباتی شوند".
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
بادگیر‌ها یکی از شگفتی‌های مهندسی ساکنان شهر باستانی یزد در مرکز ایران هستند. این برج‌های بلند و دودکش‌مانند از خانه‌های خشتی چند صد ساله در شهر کویری یزد برخاسته و نسیم مطبوعی را برای ساکنان یکی از گرم‌ترین شهر‌های روی زمین به ارمغان می‌آورند.
رسانه‌های عبری گزارش دادند که تهران با کشف این میدان عظیم راهبردی لیتیوم به اعتبار بین‌المللی ایران خواهد افزود و نقطه ثقل در منطقه غرب آسیا بار دیگر به ایران منتقل خواهد شد.
سایت انگلیسی دیلی اکسپرس گزارش جالبی منتشر کرده است در بخشی از آن به ستاره ایرانی نیز اشاره شده است.
طبق گزارش رسانه های غربی، اعلام موضع کی یف درباره «حمله بهاری» و اینکه این حمله ، قوانین بازی را تغییر خواهد داد و موجب بازپس گیری شبه جزیره کریمه خواهد شد، یک خیال بافی بیش نیست.
در سالی که گذشت خبرگزاری مهر درباره هشدارهای ضد سفر در سایت وزارت خانه‌های خارجی گزارشی منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که یکی از اهداف رسانه های غربی انزوای گردشگری ایران است.
یک رسانه ورزشی روس در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
بنا به یک گزارش رسانه ای، شرکت های اسلحه سازی در غرب به لطف جنگ در اوکراین، تولید خود را گسترش داده اند.
رسانه قطری الرایه گزارشی در مورد لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که به میزبانی دوحه برگزار می‌شود، منتشر کرد.
یک رسانه هندی گزارشی درباره مسابقات کشتی آزاد زاگرب منتشر کرد.
بنا به گزارش یک رسانه غربی، آمریکا و متحدانش تا به امروز بیش از ۴ هزار سلاح و تجهیزات نظامی به اوکراین ارسال کرده اند.
یک رسانه غربی در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف مسیری پرداخت که روسیه و ایران برای دور زدن تحریم ها از آن استفاده خواهند کرد.
قوه قضاییه اعلام کرد که حال جسمی «آرش صادقی» مطلوب است و علائم خاصی از بیماری ندارد.
هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در امور غرب آسیا در گزارش ماهیانه خود خطاب به اعضای شورای امنیت تصریح کرد: توسعه شهرک‌سازی‌های غیرقانونی و ادامه اشغالگری، درگیری ها را به نقطه انفجار رسانده است.
یک رسانه انگلیسی ترور شهروند آمریکایی در عراق را بخشی از جنگ گسترده میان سرویس های اطلاعاتی خارجی در این کشور ارزیابی کرد.
برخی رسانه های عبری در گزارش هایی از برگزاری نشستی موسوم به «نقب ۲» میان سران برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در صحرای غربی (مغرب) با مشارکت آمریکا خبر می دهند.
طراحان این پوستر، اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند. قرار نبوده ما لزوما زنان همراه با جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم بلکه زنانی که در این مملکت و با استفاده از آزادی و امنیت و امکانات موجود در آن، در زمینه کاری خود موفق شده‌اند را به‌صورت محدود لیست کرده‌ایم.
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.
رفتار غربی‌ها در عهدشکنی، صراحتا این گمانه را تقویت می‌کند که آن‌ها در ادعای خود مبنی بر دستیابی به یک توافق قوی، پایدار و قابل اتکاء جدیت و حسن نیت نداشته و سعی می‌کنند ایران را زیر فشار روانی قرار داده و امتیازات بیشتری را کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ