در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند اما دیگر تحت هیچ شرایطی این اتفاق تکرار نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل موج گسترده مهاجرت پزشکان در همین دو مورد، یعنی احترام اجتماعی و وضع اقتصادی خلاصه می‌شود.
آنتن زنده تلویزیون و یک مصاحبه هشدار آمیز: ممکن است پرسپولیس نیز به روز استقلال دچار شود.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
بر اساس مطالعات انجام شده از سوی آژانس تحقیقات سرطان سازمان جهانی بهداشت روی انسان، شواهد «محدود» نشان می‌دهد که آسپارتام «احتمالا» با سرطان کبد مرتبط است.
مرکز پژوهش‌های مجلس: در صورت تداوم روند‌های قبلی، نرخ فقر فزاینده خواهد بود
مدودف گفت: آیا از مردم این کشور‌ها پرسیدید که کدام یک از آن‌ها خواهان جنگ با روسیه هستند؟ آیا آن‌ها واقعاً خواهان حملات مافوق صوت به اروپا هستند؟
مدیرکل حراست سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص عضویت در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب به داوطلبان هشدار داد و افزود: ارسال مدارک، پرداخت هرگونه وجه و تبانی در این گروه ها موجب محرومیت در آزمون سراسری می‌شود.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: به کشور‌های همجوار خودمان تذکر می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند کار‌های ضد امنیتی از داخل کشورشان انجام شود.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، به این تیم و نیوکسل درباره احتمال قرار گرفتن لیورپول بین چهار تیم صدر جدول هشدار داد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی تاکید کرد: دولت تا شرایط سخت‌تر و پرهزینه‌تر نشده تدبیر کند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال در یک پست اینستاگرامی به افرادی که به دنبال نفوذ در باشگاه استقلال هستند هشدار داد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
تیم ملی والیبال کوبا در حال تبدیل شدن به همان تیم همیشگی اش است.
روسیه بار دیگر هشدار داد که خطرات رویارویی هسته‌ای با آمریکا به شدت در حال افزایش است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین وظیفه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیگر رقبا دانست.
حیدری با بیان اینکه وزارت بهداشت نظارت بر موضوع تولد‌های تقویمی را به صورت جدی پیگیری می‌کند، گفت: بعد از گذشتن تاریخ تقویمی خاصی که پیش می‌آید، مانند ۱۴۰۲.۰۲.۰۲، حتما به صورت اعلام نشده از مراکز درمانی مختلف نظارت به عمل می‌آوریم تا بتوانیم اعمال قانون لازم را انجام دهیم. در عین حال برخورد با پزشکان خاطی در حیطه نظام پزشکی تعریف شده، معمولا ما پزشکان متخلف در این زمینه را هم به سازمان نظام پزشکی ارجاع می‌دهیم تا در کمیسیون انتظامی نظام پزشکی، برخورد لازم صورت گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.
هنگامی که کاربران پلتفرم ایمیلِ «گوگل جی میل»، ثبت نام می‌کنند، با شرایط و خط مشی‌های آن نیز موافقت می‌کنند.
سرمربی استقلال به بازیکنان خود هشدار داده که در روز‌های تعطیلی تمرینات حواس شان به آمادگی جسمانی خود باشد.
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئله دارو بسیار حساس است و نمی توان با آن بازی کرد، گفت: متاسفانه با سازمان برنامه و بودجه به یک زبان مشترک نرسیده ایم و در سال آینده قطعا در بحث دارو با چالش جدی روبرو خواهیم بود، ارز مورد نیاز تامین دارو امسال به صورت کامل تخصیص نیافت در حالی که باید مشکلات را پذیرفت.
بابازاده گفت: با ورود جدی، برگزاری جلسات مختلف و ارسال نامه‌های هشداری، یک تعامل خوبی با سازمان تعزیرات صورت گرفت و رأی قریب به اتفاق پرونده‌های مانده صادر شد و کالاهای رسوبی فروش رفت.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
در گزارش سازمان جهانی بهداشت آمده است: سیگار خطر ابتلا به بیماری‌های جدی چشمی و از دست دادن دائمی بینایی را افزایش می‌دهد. ترک سیگار و انجام چکاپ منظم چشم می‌تواند به بهبود سلامت چشم و جلوگیری از کاهش بینایی قابل اجتناب کمک کند.
سازمان غذا و دارو هشدار داده که «تهیه و مصرف فرآورده‌های فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو، امکان ایجاد عوارض ناخواسته جدی گا‌ها تهدیدکننده حیات را برای مصرف‌کنندگان در پی خواهد داشت.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ