یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوش‌بینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقه پنالتی دو فوتبالیست سابق فوتبال انگلیس وسط دو نیمه بازی منچستریونایتد و وولورهمپتون جنجال‌ساز شد.
راسموس هویلوند، هدف منچستریونایتد در این تابستان، فاش کرد که سخت‌ترین مدافعی که برابرش بازی کرده، کیست.
رفتار منچستریونایتد با داوید دخیا و خداحافظی او با بعد از 12 سال بازی در این تیم حتی صدای کاپیتان یونایتد را درآورد ولی یونایتدها در این نوع رفتار سابقه دارند.
ریس جیمز، ستاره چلسی، در پیام خداحافظی احساسی‌اش برای میسون مونت به هواداران منچستریونایتد طعنه زد.
ارلینگ هالند در زمان سلفی گرفتن با یک هوادار منچستریونایتد حرکتی شیطنت‌آمیز کرد که او را بین سیتیزن‌ها محبوب‌تر کرده و رابطه‌اش با هواداران منچستریونایتد را شکرآب خواهد کرد.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی منچستریونایتد، در جریان تمرین این تیم شوتی به سمت یک هوادار حاضر روی سکوها شلیک کرد با بیش از پیش با انتقاد هواداران یونایتد مواجه بشود.
بازیکنان منچستریونایتد پس از صعود به فینال جام حذفی از اریک تن هاخ پاداش گرفتند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از صعود به فینال جام حذفی به هواداران منچستریونایتد طعنه زد و از آنها با عنوان همسایه یاد کرد.
تصاویری از عصبانیت آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، از ووت وخهورست، مهاجم هلندی این تیم، در جریان شکست دیشب این تیم از سویا در لیگ اروپا خبرساز شده است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بازیکنان منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل که دیروز اتفاق افتاد در رختکن لحظات پرتنشی را سپری کرده و با هم درگیری شدید لفظی پیدا کردند.
پیروزی 3-1 منچستریونایتد بر فولام به مدد یک اتفاق جنجالی در دقیقه 75 مسابقه به دست آمد که یک پنالتی در اختیار یونایتدها قرار داد و فولام را 9 نفره کرد.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند اریک تن‌هاخ بعد از باخت 7-0 یونایتد مقابل لیورپول بازیکنانش را به شکلی بی‌رحمانه مجازات کرده است.
هواداران منچستریونایتد به شدت نگران مصدومیت مارکوس رشفورد در دیدار مقابل بارسا هستند و از این می‌ترسند که ستاره اول تیم‌شان نتواند فردا در مقابل نیوکسل در فینال جام اتحادیه بازی کند.
حضور رابین فن‌پرسی، ستاره سابق منچستریونایتد، در مجموعه تمرینی این تیم و در کنفرانس خبری امروز اریک تن‌هاخ به شایعاتی درباره اضافه شدن او به کادر فنی شیاطین سرخ دامن زده است.
سرمایه‌گذاری مالکان آمریکایی منچستریونایتد در یک تیم کریکت واقع در امارات هواداران یونایتد را خشمگین کرده و باعث شده آنها خانواده گلیزر را به بی‌توجهی به باشگاهشان متهم کنند.
رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند خانواده گلیزر، مالکان باشگاه منچستریونایتد، با وجود بهبود شرایط ورزشی این تیم در ماه‌های گذشته قصد دارند سهام خود را به صورت کامل به فروش برسانند.
جیمی کاراگر به هواداران یونایتد هشدار داد به اریک تن‌هاخ، مربی هلندی‌شان، امید بیش‌ازحد نداشته باشند و شرایط اوله گنار سولسشر را فراموش نکنند.
هواداران منچستریونایتد از داوری که برای قضاوت دیدار روز یکشنبه تیم‌شان مقابل آرسنال انتخاب شده است راضی نیستند.
بعد از شروع بد منچستریونایتد در دیدار امشب مقابل استون‌ویلا هواداران شیاطین سرخ که در ورزشگاه حضور داشتند خواهان اخراج اریک تن‌هاخ شدند.
رسانه‌های انگلیسی خبر دادند پنج بازیکن منچستریونایتد که قراردادشان رو به پایان است با تمدید قراردادهای خود با این باشگاه موافقت کرده‌اند.
بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل سوسیداد، پنالتی مشکوکی که برای تیم اسپانیایی گرفته شد جنجال به پا کرده و با انتقادات شدید هواداران یونایتد مواجه شده است.
درحالیکه نزدیک به یک ساعت به شروع دیدار یونایتد و لیورپول باقی مانده اعتراض هواداران یونایتد به مالکان آمریکایی باشگاه در شهر منچستر آغاز شده است.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوشبینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ