عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس ضمن تاکید بر بررسی دیدگاه‌های مختلف درخصوص لایحه عفاف و حجاب گفت: باید بدانیم ناگزیریم در حداقل زمان، دقیق‌ترین تصمیم‌گیری ممکن را با خرد جمعی از طریق جمع سپاری انجام دهیم.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، فروش لواندوفسکی را حاصل خردجمعی در این باشگاه دانست.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: کوچ زودرس بهاره عشایر سبب از بین رفتن پوشش گیاهی مراتع استان اصفهان شده و لازم است برای این معضل با خرد جمعی چاره اندیشی شود.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یعنی دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
شورای فنی بوکس متشکل از قهرمانان و کارشناسان زبده این رشته تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی گرفت که با وجود مستدل بودن و برگرفته از خرد جمعی، به مذاق برخی افراد خوش نیامده است.
جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در حالی شنبه ۱۷ دی برگزار می‌شود که قرار است جمع زیادی از کارشناسان، صاحب‌نامان و پیشکسوتان بوکس در خصوص تیم‌های ملی تصمیم گیری کنند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در مدیریت منابع طبیعی تابع نظرات کارشناسی و خرد جمعی هستیم.
الگوریتم ها، چاپ سه بعدی و تصمیم گیری پیچیده اقداماتی هستند که حشرات اجتماعی از طریق آن اشکال شگفت انگیزی از «فناوری» خود را توسعه داده‌اند تا بقای‌شان را تضمین کنند.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمترین فایده انتشار آرای قضایی اعدام‌های اخیر آنست که به تکالیف قانونی عمل شده است در این صورت است که قوه قضائیه با اعتماد به نفس سازمانی می‌تواند از خرد جمعی و انرژی علمی وتخصصی ملی بهره گیرد
ارایه راهکارهای ذهنی ایشان برای اعمال فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فاقد بررسی کارشناسی در ابعاد مختلف است. این رهاسازی شتاب‌زده ایده‌های ذهنی فاقد خردجمعی کارشناسی موجب واگرایی در جامعه مخصوصا نسل جوان خواهد شد؛ البته اگر برای وی اهمیت داشته باشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ