رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست صمیمانه استاندار تهران با اصحاب رسانه
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
اصحاب رسانه صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ از مراحل نهایی آماده‌سازی مسیر رفت فاز ۲ آزادراه تهران شمال بازدید کردند.
صومعه سرا- خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان در قالب کاروان رسانه ای «میرزاشناسی» با حضور در دفتر روزنامه «جنگل» در کسمای صومعه سرا از نزدیک با رویکرد فرهنگی و رسانه ای میرزاکوچک خان آشنا شدند.
بازدید اصحاب رسانه از ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
محمدخانی با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک در سامانه «تهران من»، بیان کرد: مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک در این سامانه تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه بود که با توجه به درخواست‌ها و استقبال متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک، مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
نشست خبری سخنگوی فراجا با اصحاب رسانه آغاز شد.
اصحاب رسانه با سوالات بی‌پایان خود عضو هیات مدیره استقلال را مجبور به پاسخگویی درباره شرایط پرحاشیه این روزهای آن کردند.
نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه خراسان جنوبی
فرد فیلمبردار برای هیچکدام از اصحاب رسانه و اعضای تیم استقلال آشنا نبود. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد این فرد نه دارای آی‌دی کارت خبری بوده و نه دوربین صداوسیما را به همراه داشته است.
نشست خبری سخنگوی دولت با اصحاب رسانه دقایقی قبل آغاز شد.
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
خبرنگاران پرتعدادی برای پوشش تمرین امروز تیم ملی، خود را به مرکز ملی فوتبال رسانده اند.
اصحاب رسانه در انتظار گفت‌وگو با سرمربی جدید تیم ملی ایران در فرودگاه هستند.
اصحاب رسانه در انتظار گفت‌وگو با سرمربی جدید تیم ملی ایران در فرودگاه هستند.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال فردا نشستی را با اهالی رسانه در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار خواهد کرد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قضا
استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قوه قضاییه
رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی‌بخشی حقوقی و قضایی به مردم، از اصحاب رسانه دعوت کرد با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خود، دستگاه قضا را یاری کنند.
عربستان سعودی بالاترین رشد اقتصادی سه ماهه اول را در یک دهه با رقم ۹.۹ درصد ثبت کرد و فعالیت نفت در این کشور به دلیل افزایش قیمت‌ها ۲۰.۳ درصد افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ