روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
به تازگی در سایت‌های تبلیغاتی، آگهی‌های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بی‌سابقه هستند، آگهی‌هایی که مربوط به میهمانی‌های شبانه و یا دورهمی‌های دوستانه است. البته با حضور خانواده!
مدافع خبرساز پیکان با وجود شایعات منتشر شده فعلا در تمرینات این تیم حضور دارد.
مدافع مصدوم استقلال در اردوی این تیم برای دیدار با پرسپولیس حضور یافت.
رئیس شورا با بیان اینکه شهرداری بیش از ۳۰ هزار کارگر شاغل دارد، گفت: اگر حال شهر خوب است و سطح شهر را زیبا و محیای حضور شهروندان می بینیم از کار و تلاش شبانه روزی کارگران است.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
نیروهای طالبان در شهر هرات شبانه تفتیش انجام می‌دهند و کسانی که در نماز جماعت شرکت نکنند را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
حمیدیان درشب میلاد امام اول شیعیان و روز پدر با حضور شبانه از واحدهای مختلف شرکت سرکشی کرد.
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در جشن تولد اندرسون تالیسکا بازیکن النصر حضور پیدا کردند.
دقایقی پیش ویژه‌برنامه شبکه ورزش با حضور سه گزارشگر باتجربه فوتبال به اتمام رسید.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
گردش شبانه در تهران این مقوله را در ذهن جای داد که رسانه‌های دشمن به‌دنبال القای ناامنی، ناآرامی، اغتشاش و آشوب در کشور هستند؛ حال آنکه حضور میدانی حاکی از آرامش و زندگی عادی شهروندان است.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
برای نخستین بار در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نزاجا اجرای عملیات متحرک شبانه با حضور گسترده بالگردهای هوانیروز صورت گرفت.
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل هلند جلسه ای را با حضور بازیکنان برگزار کرد.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از مشاهده فیلمی از حضور شبانه یک قلاده پلنگ در محدوده باغات شهر سی‌سخت در پنجمین روز از شهریور ماه جاری، محیط بانان از صبح همان روز، گشت‌های کنترلی خود را آن محدوده افزایش داده اند.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
سرپرست فدراسیون فوتبال بلافاصله پس پایان حضورش در برنامه فوتبال برتر به فدراسیون فوتبال رفت.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ