دور پایانی لیگ اسنوکر کشور با حضور ۱۴ تیم از ۱۱ استان کشور آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با پایان مرحله اول ثبت‌نام تسهیلات 20 میلیون تومانی بازنشستگان (مستمری‌بگیران) تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، پرداخت این تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران به 38975 متقاضی واجد شرایط آغاز شد.
با پایان رولن گاروس، فصل چمن در مسابقات تنیس از راه رسیده و امروز مرحله یک هشتم نهایی دو تورنمنت 250 امتیازی آغاز خواهد شد.
در فاصله ۵ روز از پایان رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، مرحله نخست مسابقات تکواندو گرندپری رم جمعه هفته جاری آغاز می‌شود.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
دور برگشت و مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان فردا (8 اسفند) برگزار می‎شود.
روز نخست از مرحله برگشت لیگ اسنوکر با تثبیت صدرنشینی قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها به پایان رسید.
روز نخست از مرحله برگشت لیگ اسنوکر با تثبیت صدرنشینی قهرمان نیم فصل ابن رقابت ها به پایان رسید.
روز نخست از مرحله برگشت لیگ اسنوکر با تثبیت صدرنشینی قهرمان نیم فصل ابن رقابت ها به پایان رسید.
دور پایانی لیگ اسنوکر کشور با حضور ۱۴ تیم از ۱۱ استان کشور آغاز شد.
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
مرحله سوم و پایانی سی‌و‌یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور از فردا برگزار در آکادمی انقلاب خواهد شد.
مرحله سوم و پایانی سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز از فردا آغاز می‌شود.
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مرحله پایانی عملیات تخریب باقی مانده سازه متروپل آبادان روز پنجشنبه آغاز شد.
مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز آغاز و فردا با برگزاری چند دیدار دیگر پایان می یابد.
مرحله پایانی اردوی تیم ملی امید کاراته دختران جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 از روز گذشته آغاز شد.
مرحله چهارم تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با انجام تمرین امروز صبح به پایان رسید.
چهارمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از روز جمعه – ششم آبان‌ماه آغاز می‌شود.
دور پایانی اردوی تیم ملی تفنگ و تپانچه کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جهانی مصر در تهران آغاز شد.
رئیس ائتلاف نصر از جریان های سیاسی عراق خواست مرحله کنونی را به عنوان یک دوران انتقال قدرت تلقی کرده که با تشکیل دولت آغاز و با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام پایان می یابد.
چوکا تالش بعد از تغییراتی که داشت، اکنون با حضور در تهران مرحله پایانی اردوی آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ