بهروز عطایی 14 بازیکن تیم ملی ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها 2023 در ناگویا را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۴ مرد نهایی تیم ملی والیبال در قهرمانی آسیا
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۴ بازیکن شرکت کننده در قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد.
این تنقلات نه تنها سالم و خوشمزه هستند بلکه هم چنین شامل حداقل ۳ گرم فیبر در هر وعده از موادی مانند میوه، غلات کامل، حبوبات و آجیل می‌باشند که همگی می‌توانند به سلامت قلب و هضم سالم کمک کنند.
اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان از فعال سازی ۱۴ شهرستان این استان در راستای صدور گذرنامه زیارت برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
رئیس کل دادگستری مازندران، از ترخیص بیش از ۱۴ هزار تن جُو از انبارهای بندر نوشهر خبر داد.
هواشناسی با اعلام وضعیت جوی زرد در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، از کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا (احتمال رخداد توفان شن در شرق کشور)، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال خبر داد.
گریه کردن اشکالی ندارد، حتی ممکن است برای شما مفید باشد. اگر احساس می‌کنید باید گریه کنید، جلوی اشک‌هایتان را نگیرید. اشک ریختن یک روش طبیعی و سالم برای بیان احساسات است. با این حال، گریه‌ی مداوم و بدون دلیل می‌تواند نشانه‌ی افسردگی باشد. اگر چنین چیزی را تجربه کردید، با متخصص مشورت کنید.
حتی دل درد‌های کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد.
۱۴ برنده نهایی مسابقه تیترزنی موکب گروه رسانه‌ای مهر در «مهمونی ۱۰ کیلومتری» انتخاب شدند.
ریزش یک ساختمان آپارتمانی در برزیل جان ۱۴ نفر را گرفت.
کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۴ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی مسموم در استان فوت و ۸۰ نفر دیگر دچار مسمومیت شده اند.
۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال در هفته دوم لیگ‌ ملت‌ها
لیست تیم ملی والیبال صربستان نیز مشخص شد.
رئیس ستاد مدینه حج با اشاره به اینکه امروز ۱۴ کاروان از مدینه عازم مسجد شجره و سپس مکه مکرمه می‌شوند، گفت: در تلاشیم تا خدمات مورد نیاز زائران به موقع تأمین شود و با کمبودی مواجه نشوند.
مقداری زنجبیل امتحان کنید این گیاه بعنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع شناخت شده، زنجبیل پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.
میزان مصرف فیبر را در رژیم غذایی خود افزایش دهیم. فیبر اغلب برای کاهش وزن توصیه می‌شود. برخی از مطالعات نشان می‌دهد که فیبر می‌تواند احساس سیری را افزایش دهد و به ما در کنترل وزن خود در طولانی مدت کمک کند. برای این منظور می‌توانیم در میان وعده‌ها بیشتر از سبزی‌ها و میوه‌ها استفاده کنیم.
اهواز - فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۱۴ نفر از عوامل درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیر آموزش وپرورش شهرستان زاوه از برگزاری ۱۴ برنامه همزمان با هفته معلم در شهرستان زاوه خبرداد.
در لیست ورودی نهایی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی برای جام جهانی باکو نام ۱۴ تیرانداز ایرانی در دو رشته تفنگ و تپانچه دیده می‌شود.
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد.
در کفش‌های اصل آدیداس، سوراخ بند‌ها حلقه‌ی فلزی ندارد، مگر در بعضی مدل‌های قدیمی تر. به علاوه، فراموش نکنید که تعداد سوراخ‌ها را هم بشمارید. در کفش‌های اصل آدیداس، ۶ سوراخ در مدل‌های بچگانه و زنانه و ۷ سوراخ در مدل‌های مردانه وجود دارد.
با توجه به ظاهر پفی ابر‌ها و معلق بودن شان در آسمان، این تصور رایج وجود دارد که آن‌ها سبک هستند. اما ابر‌های کومولوس یا کومه ای، یعنی همان ابر‌های سفید و پفی که اغلب در تابستان می‌بینیم، وزن بسیار زیادی دارند. با توجه به چگالی ابر و قطرات آب درون آن، علم می‌گوید چنین ابر‌های کومولوسی نزدیک به ۵۰۰ هزار کیلوگرم وزن دارند، یعنی چیزی معادل ۱۰۰ رأس فیل.
شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران با هدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روزهای تعطیل ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه فعالیت می‌کنند.
نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ