مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: تمرکز ما در تهیه این آیین نامه، توجه هم‌زمان بر چگونگی صدور مجوز تجمعات و نیز تامین امنیت تجمع کنندگان بوده است. تشکل‌های سیاسی، صنفی و اجتماعی در قبال دریافت مجوز برپایی تجمع به عنوان یک حق پذیرفته شده در قانون اساسی، الزاماتی را نیز باید رعایت کنند. همچنانکه دستگاه دولتی متولی صدور مجوز یعنی وزارت کشور نیز، موظف است الزامات و مقدمات این امر را فراهم کند. اکنون ما هم روی چگونگی صدور مجوز و هم برقراری امنیت تجمع کار کرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین‌نامه واردات خودروی جانبازان که به تصویب هیات وزیران رسید، ابلاغ شد.
آیین‌نامه اجرایی قانون مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی به پیشنهاد شورای عالی حفاظت فنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هیئت وزیران به تصویب رسید.
زارعی با یک هشدار بزرگ خواهان هم‌افزایی گروه‌های صاحب‌اختیار در زمینه حق پخش شد.
تصویب نامه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند ح تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
رئیس جمهور با پیشنهادات رئیس ستاد اقامه نماز مبنی بر پیگیری آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برگزاری شورای عالی اقامه نماز موافقت کرد.
آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان موسسات اعتباری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
بر اساس مصوبه مجلس، وزارت راه و شهرسازی موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی، آیین‌نامه نحوه تعیین تعرفه حق‌الزحمه مشاورین املاک را تهیه کند.
آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به اصلاح نیاز دارد.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: آیین‌نامه ای در خصوص تامین مسکن نخبگان و جوانان تهیه و تدوین شده است که به زودی مصوبه هیات وزیران را دریافت می‌کند.
روز گذشته جلسه کانون مربیان فوتبال ایران با حضور اکثریت اعضا در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
امیرحسین روشنک از احتمال تغییر آیین‌نامه محل برگزاری فینال جام حذفی در سال آینده خبر داد.
آیین‌نامه داخلی شورای راهبردی تحقیقات شیلات به امضای معاونان وزیر در سازمان شیلات و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی رسید.
گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو اظهار کرد: آیین‌نامه واردات خودرو هدف اصلی واردات یعنی کاهش قیمت و افزایش کیفیت را محقق نمی‌کند.
در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (۶۴) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رسید.
نمایندگان با بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد برگزاری جلسات نقد و گفتگو در مجلس به صورت عادی موافقت کردند.
مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و اساسنامه فدراسیون و آیین‌نامه های برگزاری انتخابات کمیسیون ها به تصویب رسید.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا برگزار می‌شود که بررسی آئین‌نامه تدفین المپین‌ها در قطعه نام آوران یکی از محورهای این نشست خواهد بود.
هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایت‌مندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
هیئت وزیران عصر امروز آئین نامه تعیین مرجع ایرانی یا خارجی بودن کالای مکشوفه را به تصویب رساند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: یکی از اقداماتی که از شش ماه پیش صورت گرفت تدوین پیش نویس آئین‌نامه تجمعات بود که در حال حاضر این پیش نویس ارائه شده و امیدواریم که فرآیند تصویبش انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ