نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرقدر که به زمان مقرر برای برگزاری جلسه کنست در خصوص تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی نزدیک می‌شویم، چندپارگی صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: احتمالا هفه آینده جلسه هم اندیشی درباره شرکت کنترل ترافیک برگزار شود اما باید در رابطه با زمان آن رئیس شورای شهر تهران پاسخ دهد.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان واریز معوقات رتبه بندی هم گفت: حقوق رتبه‌های پایه پرداخت شده است. تفاوتی میان رتبه پایه و رتبه استحقاقی افراد وجود دارد که رئیس جمهور هم در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه داشتند به آن اشاره کردند. به استناد قانون رتبه‌بندی و اعتباری که پیش‌بینی شده است اختلافی داشته ایم که این اختلاف هم با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسباتی داشته‌است. این اختلاف محاسباتی به دستور رئیس جمهور در جلسه‌ای که به ریاست آقای مخبر در روز شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت خواهد شد.
جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ۲۶ دی‌ماه با صدور بیانیه‌ای ضمن نقد مواضع اخیر مولوی عبدالحمید خواستار حضور وی درجلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان شدند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به رئیس شورای رقابت و مرکز ملی رقابت،با تاکید بر زیان ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی سهامداران در پی انتشار بدون هماهنگی نامه رئیس شورای مذکور، خواستار برگزاری جلسه‌ای مشترک شد.
پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کارگری، تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.
جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.
دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: هفته آینده در جلسه هیئت رییسه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی را مشخص و اعلام می‌کنیم.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد و گفت: با هماهنگی دولت استیضاح فاطمی امین، از روز یکشنبه ۸ آبان ماه به جلسه علنی روز سه شنبه ۱۰ آبان موکول شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: جلسه استیضاح فاطمی امین روز یکشنبه ۸ آبان ماه برگزار شود.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
معاون حقوقی استقلال توضیحاتی در خصوص جلسه کمیته انضباطی که با حضور ساپینتو برگزار شد، ارائه کرد.
مهدی محمدنبی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کرده که تکلیف برخی مسائل مثل تعیین دستیار و زمان برگزاری لیگ مشخص می‌شود.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، از برگزاری جلسه در خصوص شکایت از سینا اسدبیگی در روز چهارشنبه خبر داد.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
مجلس شورای اسلامی ۲۹ شهریور ماه معرفی نامه زاهدی وفا به عنوان وزیرتعاون،کار، رفاه اجتماعی را اعلام وصول خواهد کرد تا طبق آیین نامه داخلی هفته دوم مهر ماه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برگزار شود.
یک نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تلاش نمایندگان برای تعیین زمان برگزاری جلسه آینده به منظور انتخاب رئیس جمهور این کشور خبر داد.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.
گرمازدگی که می‌تواند شامل سرگیجه، سردرد، لرزش و تشنگی باشد می‌تواند هر فردی را تحت تاثیر قرار دهد و اگر از دمای بدن فرد تحت تاثیر عاملی خنک کننده ظرف ۳۰ دقیقه کاسته شود معمولا خطرناک نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ