مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: آیین‌نامه ای در خصوص تامین مسکن نخبگان و جوانان تهیه و تدوین شده است که به زودی مصوبه هیات وزیران را دریافت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین‌نامه واردات خودروی جانبازان که به تصویب هیات وزیران رسید، ابلاغ شد.
آیین‌نامه اجرایی قانون مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی به پیشنهاد شورای عالی حفاظت فنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هیئت وزیران به تصویب رسید.
تصویب نامه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند ح تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان موسسات اعتباری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.
بر اساس مصوبه مجلس، وزارت راه و شهرسازی موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی، آیین‌نامه نحوه تعیین تعرفه حق‌الزحمه مشاورین املاک را تهیه کند.
آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به اصلاح نیاز دارد.
آیین‌نامه داخلی شورای راهبردی تحقیقات شیلات به امضای معاونان وزیر در سازمان شیلات و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی رسید.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه را به منظور تامین نظر شورای نگهبان به کمیسیون آیین نامه داخلی ارجاع دادند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: تمرکز ما در تهیه این آیین نامه، توجه هم‌زمان بر چگونگی صدور مجوز تجمعات و نیز تامین امنیت تجمع کنندگان بوده است. تشکل‌های سیاسی، صنفی و اجتماعی در قبال دریافت مجوز برپایی تجمع به عنوان یک حق پذیرفته شده در قانون اساسی، الزاماتی را نیز باید رعایت کنند. همچنانکه دستگاه دولتی متولی صدور مجوز یعنی وزارت کشور نیز، موظف است الزامات و مقدمات این امر را فراهم کند. اکنون ما هم روی چگونگی صدور مجوز و هم برقراری امنیت تجمع کار کرده ایم.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو اظهار کرد: آیین‌نامه واردات خودرو هدف اصلی واردات یعنی کاهش قیمت و افزایش کیفیت را محقق نمی‌کند.
در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (۶۴) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رسید.
هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایت‌مندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
هیئت وزیران عصر امروز آئین نامه تعیین مرجع ایرانی یا خارجی بودن کالای مکشوفه را به تصویب رساند.
هیئت دولت آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: آنچه مقرر شده، قطعیت اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سال ۱۴۰۱ است اما آیین‌نامه اجرایی مناسب می‌تواند ما را به برقراری عدالت آموزشی نزدیک‌تر کند.
هیئت وزیران در اجرای تکلیف مقرر در بند (ن) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با هدف حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی و صنعت ریز الکترونیک، آئین نامه مذکور را تصویب کردند.
مدیرکل خزانه وزارت اقتصاد تصویب آیین نامه اجرایی یک بند از قانون بودجه درباره شفافیت و انضباط مالی و پاسخگویی عمومی را از دستاوردهای اجرایی شدن آن تحقق کامل حساب واحد خزانه دانست.
آیین‌­نامه حفاظت و مرمت یادمان‌های دفاع مقدس از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.
معاون اول رئیس‌جمهور، آئین‌نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را ابلاغ کرد.
طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، آیین‌نامه انتظام بخشی شرکت‌های دولتی هیأت دولت به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب رسید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۲۳۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۳۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
گفته می‌شود یکی از شعب دیوان عالی کشور برای سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی، حکم برائت صادر و مرتضوی از طریق درخواست اعمال ماده ۴۷۴ قانون آیین‌نامه دادرسی کیفری، حکم برائت خود را دریافت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ