مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و اساسنامه فدراسیون و آیین‌نامه های برگزاری انتخابات کمیسیون ها به تصویب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک سال اخیر در زمینه ساماندهی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اقدامات خوبی انجام شده است.
بدهی و جریمه 70 میلیاردی یک شرکت وزارت ورزش به مالیات
باشگاه نفت مسجدسلیمان به پرداخت 600 میلیون تومان به عماد میرجوان مهاجم و کاپیتان سابق خود محکوم شد.
حسین قربانزاده اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال هر کدام 2.5 میلیون دلار وام ارزی دریافت کرده‌اند.
سمیعی از مشکل بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد‌های جدید گفت.
سرخابی‌های پایتخت برای جذب گلر ملی‌پوش هوادار رقابت جالبی را در پیش دارند.
پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بابت بدهی سنگین به سازمان لیگ و چند بازیکن بسته است.
فرهاد حمیداوی می‌گوید باشگاه پرسپولیس هنوز بابت رضایت نامه یحیی گل‌محمدی بدهکار است.
شرکت ملی نفت ایران با ۱۶۸۳ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۹۴۳ هزار میلیارد تومان دارایی، بدهکارترین و پردارایی‌ترین شرکت دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده است.
بدهی میلیاردی فدراسیون فوتبال به آژانس‌ها بابت تور جام‌جهانی
معاون پژوهشی دانشگاه تهران از بدهی ۶۰ میلیاردی دانشگاه تهران به پایگاه‌های علمی بین المللی و قطع دسترسی دانشجویان ارشد و دکتری به این سایت‌ها خبر داد.
رضا درویش در مصاحبه امروز خود با ورزش سه به موضوعی عجیب اشاره کرد و مدعی شد یک بدهی قدیمی اکنون دردسر بزرگی برای آنها شکل داده است.
باشگاه پرسپولیس که به دنبال حل موانع مربوط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و صدور پروانه مجوز حرفه‌ای است، بخشی از بدهی‌های خود را نیز پرداخت کرد.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: به شدت در فشار مالی هستیم اما نمی‌توانیم اعزام‌هایی که برای کسب سهمیه المپیک است را لغو کنیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
عدم ارائه مفاساحساب باعث شده تا باشگاه پرسپولیس با بدهی بزرگی در این خصوص مواجه شود.
مدیرعامل استقلال با اشاره به بدهی‌های بزرگ این باشگاه مدعی شد نیازمند زمان است تا مشکلات آبی‌ها را برطرف کرده و البته این امیدواری را به هواداران تیمش داد که نگرانی بابت این موضوع نداشته بانشد.
شکایت یکی از شرکای شرکت آل اشپورت از پرسپولیس باعث بسته شدن حساب سرخ‌ها به خاطر بدهی ۲۷ میلیاردی شده است.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از چالش‌های مطرح شده، بدهی دولت به صندوق ذخیره است که قریب به ۳ هزار و ۶۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ برآورد شده است.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از چالش‌های مطرح شده، بدهی دولت به صندوق ذخیره است که قریب به ۳ هزار و ۶۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ برآورد شده است.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: باید ریشه آنهایی را که طراح صحنه های فساد هستند و ذهن کارگر ما را از تولید و بازار غافل می کنند، شناسائی و برخورد شود.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به دنبال پیروزی برابر سپاهان است بازی در هفته اول یا آخر نباید برای آنها فرقی کند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ