آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین‌نامه واردات خودروی جانبازان که به تصویب هیات وزیران رسید، ابلاغ شد.
آیین‌نامه اجرایی قانون مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی به پیشنهاد شورای عالی حفاظت فنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هیئت وزیران به تصویب رسید.
تصویب نامه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند ح تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان موسسات اعتباری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.
بر اساس مصوبه مجلس، وزارت راه و شهرسازی موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی، آیین‌نامه نحوه تعیین تعرفه حق‌الزحمه مشاورین املاک را تهیه کند.
اساسنامه جایزه گوهرشاد و آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان تصویب شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به اصلاح نیاز دارد.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: آیین‌نامه ای در خصوص تامین مسکن نخبگان و جوانان تهیه و تدوین شده است که به زودی مصوبه هیات وزیران را دریافت می‌کند.
در مدارس دولتی اخذ هرگونه وجه به‌استثنای وجوه مربوط به بیمه دانش‌آموزی و هزینه کتب درسی و لباس کار در هنرستان‌ها، خارج از ضوابط این آیین‌نامه، توسط مدیران مدارس ممنوع است. دریافت یا اعطای کمک‌های داوطلبانه مردمی در خارج از فصل ثبت‌نام مدرسه، بلامانع است.
آیین‌نامه داخلی شورای راهبردی تحقیقات شیلات به امضای معاونان وزیر در سازمان شیلات و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی رسید.
تصویبنامه هیئت وزیران در مورد اصلاح ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و اصلاحات بعدی آن ابلاغ شد.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور قانون اصلاح مواد ۱۸۰ و ۱۸۲ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره تغییر نحوه ارائه لایحه بودجه را ابلاغ کرد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: تمرکز ما در تهیه این آیین نامه، توجه هم‌زمان بر چگونگی صدور مجوز تجمعات و نیز تامین امنیت تجمع کنندگان بوده است. تشکل‌های سیاسی، صنفی و اجتماعی در قبال دریافت مجوز برپایی تجمع به عنوان یک حق پذیرفته شده در قانون اساسی، الزاماتی را نیز باید رعایت کنند. همچنانکه دستگاه دولتی متولی صدور مجوز یعنی وزارت کشور نیز، موظف است الزامات و مقدمات این امر را فراهم کند. اکنون ما هم روی چگونگی صدور مجوز و هم برقراری امنیت تجمع کار کرده ایم.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو اظهار کرد: آیین‌نامه واردات خودرو هدف اصلی واردات یعنی کاهش قیمت و افزایش کیفیت را محقق نمی‌کند.
در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (۶۴) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رسید.
طرح مربوط به تغییر در سازوکار بررسی لایحه بودجه سنواتی در مجلس به منظور رفع ابهام به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارجاع شد.
هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایت‌مندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
هیئت وزیران عصر امروز آئین نامه تعیین مرجع ایرانی یا خارجی بودن کالای مکشوفه را به تصویب رساند.
هیئت دولت آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.
در بخشی از نامه آمده: دولت در تهیه آیین‌نامه اجرایی آن نهایت خست را به خرج داد، تا جایی که صدای برخی نمایندگان مجلس بلند شد و سرانجام با اصرار مجلس اصلاحاتی در آیین‌نامه صورت گرفت که البته با همین قانون هم فاصله داشت. لیکن، با نگاهی منصفانه و به دور از تعصب، به این آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی و نحوه اجرا، وضعیت نه چندان شایسته برخورد با معلمان را شاهد هستیم.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در پرداخت یارانه مرحله تیر ماه ۱۴۰۱، قسط وام کرونا را از حساب دریافت کنندگان این تسهیلات کسر کرده است. این تسهیلات در این سال و در دو نوبت پرداخت شد. مرحله نخست تیرماه ۹۹ انجام و براساس آن قرار شد که به صورت ۳۰ ماهه از حساب سرپرستان خانوار کسر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ