در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (۶۴) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین‌نامه اجرایی قانون مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی به پیشنهاد شورای عالی حفاظت فنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هیئت وزیران به تصویب رسید.
تصویب نامه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند ح تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
عنبری بااشاره به ویژگی‌های‌ تعاریف،چارچوب مشخص،شفاف‌سازی،بهره وری،تعریف حاکمیت شرکتی ودر نظرگرفتن ضمانت اجرایی برای تکالیف تعیین شده گفت:این آیین‌نامه آغازی براتمام حواشی شرکت های دولتی است.
مدیرکل امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: آیین‌نامه جدید انتظام‌بخشی شرکت‌های دولتی یکی از مهم‌ترین آیین‌نامه‌های اجرایی دولت است و سخت گیری در شرکت های دولتی برای سامان دادن به این بخش مهم از اقتصاد آغاز شده است و دوره ای که شرکت‌ها در تاریکخانه به سر می بردند، پایان یافته است.
در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر بررسی طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای ارسال به شورای عالی استان‌ها به تصویب رسید.
براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمد‌های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها هزینه خواهد شد.
اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا آخرین اصلاحات آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت را بررسی و تصویب کردند.
معاون وزیر اقتصاد ضمن اشاره به تصویب اصلاحات آیین‌نامه اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: این اصلاحات در پنج بند دسته بندی شده است.
اعضای شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آیین‌نامه اجرایی لایحه مولدسازی دارایی‌های دولت را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پیرامون مولدسازی دارایی‌های دولت داد.
هیئت دولت آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: آنچه مقرر شده، قطعیت اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سال ۱۴۰۱ است اما آیین‌نامه اجرایی مناسب می‌تواند ما را به برقراری عدالت آموزشی نزدیک‌تر کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
هیئت وزیران در اجرای تکلیف مقرر در بند (ن) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با هدف حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی و صنعت ریز الکترونیک، آئین نامه مذکور را تصویب کردند.
مدیرکل خزانه وزارت اقتصاد تصویب آیین نامه اجرایی یک بند از قانون بودجه درباره شفافیت و انضباط مالی و پاسخگویی عمومی را از دستاوردهای اجرایی شدن آن تحقق کامل حساب واحد خزانه دانست.
معاون اول رئیس‌جمهور، آئین‌نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را ابلاغ کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.
اعضای هیئت دولت، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ