زارعی با یک هشدار بزرگ خواهان هم‌افزایی گروه‌های صاحب‌اختیار در زمینه حق پخش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
شهاب زاهدی در دومین بازی خود نیز در امر گلزنی ناکام بود.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
سازمان لیگ با انتشار نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت اعلام کرد در ورزشگاه تختی میزبان استقلال هستند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی لزوم اطلاع رسانی مقررات و شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی که موجد حق و تکلیف برای عموم باشد را ابلاغ کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: لایحه جامع انتخابات هم اکنون در کمیسیون شوراهای مجلس در حال بررسی است و انتظار داریم تا اواسط اردیبهشت تصویب و برای اجرا ابلاغ شود.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: ساعت آغاز به کار ادارات، سازمان‌ها و مراکز تابعه تا پیش‌از آغاز به کار در سال جدید ابلاغ خواهد شد.
معاونت سیاسی وزارت کشور با انتشار بیانیه‌ای، فرمان عفو رهبر معظم انقلاب را فراخوانی برای نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی دانست.
جوان‌ترین داور شاغل در لیگ برتر در تست های جسمانی با آمادگی بالایی حضور پیدا کرد.
در پی ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران، شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) در بانک آینده اعلام شد.
جلسه یحیی گل‌محمدی در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هنوز برگزار نشده است.
یک روزنامه لبنانی با انتشار گزارشی نوشت که دولت آمریکا به دولت لبنان ابلاغ کرده است که کمک سوختی ایران به این کشور، مشمول تحریم‌های تحمیلی واشنگتن علیه تهران است و به بیروت مجوز دریافت سوخت از ایران حتی رایگان را نمی‌دهد.
طبق مصوبه مجلس، دستورالعمل‌های ناظر بر انتشار ابزارهای مالی مبتنی بر ارز و مشتقات ارزی پس از تصویب هیأت‌ عالی، توسط بانک مرکزی ابلاغ و همزمان برای شورای عالی بورس ارسال می‌شود.
حمید آذرمند گفت: دستورالعمل معاملات بورس کالا با استفاده از ابزارهای اعتباری به شبکه بانکی ابلاغ و زیرساخت های لازم فراهم شده است که انتظار می رود این هدف در نیمه دوم سال جاری محقق شود.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.
تغییر در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، انتشار صورت‌های مالی ۴۰۰ شرکت دولتی، نشست توسعه همکاری‌های کشورهای حاشیه خزر و ابلاغ بخشنامه بودجه از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان بود.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
معاون‌ اول رئیس‌جمهور آئین‌نامه انتظام بخشی شرکت‌های دولتی را برای اجرا ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ