امام جمعه موقت اصفهان به پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های گوناگون از جمله افزایش حدود ۲۰ برابری تعداد استادان دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشکده رویان، بیوشیمی، ساخت رُبات‌های انسان نما اشاره کرد و گفت: مهمترین پیشرفت در سال‌های اخیر در دستاورد‌های ارزشمند در صنعت هسته‌ای است که کارآیی زیادی در عرصه‌های مختلف دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های معاند حداقل به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث عفاف و حجاب، کار درستی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند، شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم از سوی برخی اتباع کشور‌های اروپایی تاکید کرد: رفتار و جسارت‌هایی که اخیراً نسبت به قرآن کریم انجام شد، خیالی خام و باطل است؛ اگر خواستند میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی اعم از مسلمانان و مسیحیان دوقطبی ایجاد کنند، کور خوانند و موفق نشدند چراکه مسلمانان به کتاب‌های مقدس آسمانی مثل قرآن احترام می‌گذارند.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است، گفت: مجازات‌های مالی فعلی در برابر فساد بازدارنده نیست و برای عده‌ای بی‌معنا است همچنین باید توجه داشت که برخی از مروجان فساد و بی‌حجابی در جامعه نیز غافل بوده و از عقبه این هجمه بی‌خبر هستند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله حجاب با بیان اینکه کشف حجاب ریشه در سیاست انگلیسی‌ها دارد و اولین کسانی که این مساله را دامن زدند بهاییان بودند، گفت:، اما این‌ها مواجه شدند با زنان اصیلی که دست از صیانت و حجاب خود برنداشتند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله حجاب با بیان اینکه کشف حجاب ریشه در سیاست انگلیسی‌ها دارد و اولین کسانی که این مساله را دامن زدند بهاییان بودند، گفت:، اما این‌ها مواجه شدند با زنان اصیلی که دست از صیانت و حجاب خود برنداشتند.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
امام جمعه موقت اصفهان در واکنش به بی‌حجابی‌ها گفت: مردم نگران رفتار‌های زننده غیراسلامی هستند. مسئولان باید برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتار‌ها مصداق حمایت از دشمن است.
سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن به دنبال آندلس‌سازی، عادی سازی و در نهایت براندازی است. وی افزود: ترویج گناه از نظر شرعی و عقلی ممنوع است و باید بدانیم قانونی موفق است که موجب نگرانی در دل افرادی شود که منکر را انجام دهد، ولی اینکه قانون بخواهد با همه مرتکبین برخورد کند مطلبی است که قابل اجرا نیست و در مرحله اجرا برخی عمل نمی‌کنند.
امام‌جمعه موقت مشهد گفت: نفوذی‌ها عوامل همان دولت‌هایی هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با ما دشمی کرده‌اند. امروزه هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که آمریکایی‌ها در ایران نفوذی ندارند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مساله حجاب گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی قدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رییس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است و مسؤولان در این راستا برای مشکل مردم قدم بردارند تا اقتصاد ایران از دلارزدگی خارج شود.
محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان می‌گوید: اطلاعات من از این موضوع براساس نوشته روزنامه‌هاست و براین اساس قضاوت من این است که در این‌گونه از مسائل باید حساسیت نشان داد، زودتر حادثه را پیگیری و از توسعه‌اش جلوگیری کرد.
اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نظر نظامی و قدرت دانش‌بنیان به گونه‌ای پیش رفتیم که هفته‌ای یکبار رسانه‌ها کارهای جوانان دانش بنیان را اطلاع می‌دهند که چشم دشمنان را کور می‌کند.‌
محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان می‌گوید: در کشوری که به عرق‌فروش، اجازه عرق فروشی و به قمار باز اجازه قماربازی داده نمی‌شود، به زنانی که بی‌حجابی می‌خواهند هم اجازه داده نخواهد شد، هر طور که دلشان می‌خواهد، بیرون بیاید.
میردامادی معتقد است که نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند، اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.
مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در جمع بانوان بست نشین در گلستان شهدا در حمایت از عفاف و حجاب، دست نوشته‌ای نوشت: «باسمه تعالی ان شاءالله مسئولین به وظیفه‌ی انقلابی خود عمل کنند و الا مردم متدین وظیفه‌ی آتش به اختیار دارند.»
ایرنا : امام جمعه مشهد گفت: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.
خطیب نماز جمعه مشهد به مسوولان آموزش و پرورش توصیه کرد برای بازگشت و توبه نوجوانان فریب خورده برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان تبدیل به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران خواهند شد.
محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان مخالف دوچرخه‌سواری زنان در سطح شهر است و می‌گوید، اگر تمام شئونات اسلامی از لحاظ پوشش حین دوچرخه‌سواری رعایت شوند، هنگامی که یک‌مرد نامحرم، زنان روی دوچرخه را دید، تحت‌تاثیر غرایز قرار نگیرند، تحریک‌آمیز نباشند و با لباس گشاد حاضر شوند؛ دوچرخه‌سواری زنان اشکالی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ