تولید و پرورش نهال و بذر با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی برای اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش و تولید بار اول محصولات تأکید کرد.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بر خودکفایی در تولید مواد اولیه دارویی تاکید کرد.
اهر- فرماندار اهر با اشاره به اینکه این شهرستان قطب تولید محصولات کشاورزی استان است، بر ضرورت برگزاری جشنواره‌های گیلاس، سیب و بلال در اهر تاکید کرد.
رئیس جمهور موضوع جمعیت را از جمله موضوعات کلیدی و محوری کشور دانست و بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه تولید محتوای فرهنگی درباره جمعیت تاکید کرد.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی با مدیران این بانک، بر ضرورت هدایت فعالیت‌های بزرگترین بانک کشور به سمت مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.
کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری کمکی به مهار تورم نخواهد کرد؛ قیمت گذاری باید واقعی و تاثیرگذار و به دور از سیاسی گذاری احساسی باشد.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: بهره برداری‌های غیراصولی از منابع آب زیرزمینی و کشت محصولات با راندمان پایین مصرف آب، موجب شده علاوه بر اتلاف آب، تولید محصولات استراتژیک در اولویت قرار نگیرد.
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
فومن- معاون وزیر آموزش و پرورش بر هدایت تحصیلی در حوزه آموزشی تاکید کرد و گفت: اندیشه هدایت تحصیلی برای تولید شغل و درآمد به معنای خلق کارگر پیشرفته است.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت بازنگری، اصلاح و افزایش قیمت چغندرقند تاکید کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد کشور باید یکپارچه شود و برای این هدف، باید نقشه راهی از آغاز تا انجام در قالب یک ساختار شکل گرفته‌ برای اقتصاد ترسیم شود.
خجسته مهربا تاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گاز به مقدار ۱۴۲ میلیون مترمکعب در روز است.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای پنجره واحد در کشور و خوزستان گفت: پنجره واحد باعث رونق و توسعه تولید و رفع موانع اشتغال و سرمایه گذاری خواهد شد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به ضرورت مشارکت هنرمندان در نظام آموزشی گفت: نیازمند ایده‌های جدید برای تولید فیلم‌های آموزشی هستیم.
چگینی با تأکید بر ضرورت مراقبت و پیشگیری از حمله‌های سایبری، اعلام کرد: تقاضا و مصرف انرژی در کشور بیشتر از تولید است.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای جبران میزان هزینه‌های تولیدکنندگان، قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند افزایش و البته اصلاح است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ