وحیدی با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: این قرارداد یکی از دستاوردهای خوب دولت سابق بود، اما در فضای رسانه‌ای ابهامات نسبت به این قرارداد شکل گرفت که لازم است در این ارتباط احزاب به شکل منصفانه و علمی موضوع و اهمیت قرارداد و تاثیرات مثبت آن را برای اقتصاد کشور برای مردم تشریح کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورامین- وزیر کشور گفت: دشمن با هدف قراردادن زنان در اغتشاشات اخیر در پی نیل به اهدف خود بود.
وحیدی گفت: ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آن‌ها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
وزیر کشور گفت: یکی از دلایل اغتشاشات اخیر ناتوان جلوه‌دادن دولتی است که به منویات رهبر معظم انقلاب، اعتقاد دارد و درصدد جامه عمل پوشاندن به آن‌ها است.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفتگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.
وزیرکشور با اشاره به اقدامات کمیته تحقیق و تفحص گفت: کمیسیون تحقیق لیستی از کارها را بر عهده دارد و جبران خسارات وارد شده به مردم در اغتشاشات اخیر در حال پیگری است.
وزیرکشور با اشاره به اقدامات کمیته تحقیق و تفحص گفت: کمیسیون تحقیق لیستی از کارها را بر عهده دارد و جبران خسارات وارد شده به مردم در اغتشاشات اخیر در حال پیگری است.
وزیر کشور گفت: دشمن آخرین توطئه خود را در اغتشاشات اخیر اجرایی می‌کند چرا که از همه طراحی‌های قبلی خود درمانده شده است.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش دستگیر شدند که در اختیار قوه قضاییه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.
وحیدی افزود: تمام وقایع اخیر با هدف شکل گرفت که نگذارند ایران اسلامی در هندسه جدید قدرت جهان به جایگاه واقعی خود دست یابد چرا که آن‌ها از ایران قدرتمند و پیشرفته واهمه دارند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از حضور وزیر اطلاعات در نشست این کمیسیون برای ارائه گزارشی پیرامون ابعاد امنیتی اغتشاشات اخیر خبر داد.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: نیروی انتظامی حقیقتاً بازوی امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه ۱۲۴ مغازه در پاساژهای مختلف زاهدان در جریان اغتشاشات اخیر تخریب شد، گفت: مردم منطقه خیلی ناراحت و خواستار این بودند که عاملان شناسایی شوند.
وزیر کشور گفت: ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
وزیر کشور از نیروهای فراجا که در اغتشاشات اخیر آسیب دیده و مجروح شده اند، عیادت کرد.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ