بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران‌ساخت این حوزه به بازار فراهم می‌شود.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
رئیس دانشگاه تهران با ابلاغ ماموریت تولید و تجاری‌سازی بذرهای هیبریدی محصولات کشاورزی مختلف به دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد: تولید بذرهای هیبریدی تضمین‌کننده امنیت غذایی است.
موانع تولید و تجاری‌سازی فناوری کشت بافت در دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی شناسایی می‌شود.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی گفت: کارت اعتباری خرید محصولات صنایع‌دستی در نمایشگاه ملی اصفهان ارائه می‌شود.
سرپرست دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی از راه‌اندازی هلدینگ برای گردهم آوردن تمام فعالان صنایع‌دستی خبر داد و گفت: هم‌جوشی و همکاری با اتاق‌های بازرگانی درحال انجام است.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: همکاری با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر با رویکرد صادرات صنایع‌دستی در دستور کار قرار گرفت.
دو شرکت فناوری برای تسریع تجاری‌سازی فناوری تولید هیدروژن سبز و گرافن، توافق‌نامه‌ای امضا کردند.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در تعامل با سیستم بانکی به دنبال نفوذ تفکر حوزه نوآوری در ساختار شبکه بانکی کشور و ارتقاءاستانداردهای مالی در اکوسیستم نوآوری هستیم.
یک شرکت اسپین‌آف از دانشگاه سیدنی به نام اندوآگزیوم (Endo Axiom)، مبلغ ۲٫۲ میلیون دلار حمایت مالی برای تجاری سازی انسولین خوراکی دریافت کرده است.
رویای تجاری سازی خودروی پرنده فرانسوی در آمریکا، درون کارخانه خودروی پرنده جت ریسر را ببینید. منبع: خبرآنلاین
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «سرپرست معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری» این معاونت منصوب شد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از امضای بیش از ۳۲۰ تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱ خبر داد.
سمنان- معاون وزیر علوم بابیان اینکه فقدان انگیزه کافی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در تجاری‌سازی علم به چشم می‌خورد، گفت: ماموریت دانشگاه‌ها بر اساس اولویت‌های فناوری می‌بایست تغییر یابد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خدمات تجاری سازی در ۸ محور به شرکتهای دانش بنیان ارائه می شود.
بازرس کل امور خارجه، مجلس، ریاست جمهوری و واحدهای تابعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: شناسایی موانع تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه این صندوق برای پرداخت تسهیلات تولید صنعتی به شرکت‌های دانش‌بنیان با نرخ سود ۱۱ درصد خبر داد.
ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد برای تجاری سازی مرغ لاین ۶ برنامه راهبردی را در پیش گرفته است.
با کمک دانش‌بنیان‌ها در سه سال گذشته ۱۵۰ طرح کلان ملی فناوری در حوزه‌های مختلف تجاری‌سازی شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: تجاری‌سازی صنایع‌دستی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و این موضوع در شهرهایی که مقصد اصلی گردشگران خارجی است با جدیت دنبال می‌شود.
معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فروش ۳٠٠ هزار میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان در ۱۴٠٠ خبر داد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان صنعت برق خبر داد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق از صنایعی که با شرکت‌های دانش بنیان همکاری می‌کنند حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ