اولین بازی لیگ برتر بعد از تعطیلات طولانی مدت در حالی برگزار می شود که شاهد حضور محدود تماشاگر در آن هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
دو تیم تهرانی لیگ برتر بدون حضور تماشاگر بازی های خانگی خود را برگزار خواهند کرد.
باشگاه پرسپولیس با توجه به نزدیکتر شدن رقابت‌های لیگ‌برتر بر برگزاری مسابقه خود برابر پیکان با حضور تماشاگران تاکید دارد.
بعد از دو حضور پرشور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام، آنها مقابل پرسپولیس از همراهی تیمشان محروم هستند.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز 30 درصدی حضور تماشاگران در فینال لیگ برتر زنان سال 1401 خبر داد.
با اعلام وزیر ورزش و جوانان در ادامه هم مسابقات لیگ برتر با حضور 30 درصدی تماشاگر برگزار می شود.
بعد از حضور تماشاگران در بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان، دستور حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی نهادهای مربوطه صادر شد.
به نظر می رسد که باز هم چند هفته لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.
اولین بازی لیگ برتر بعد از تعطیلات طولانی مدت در حالی برگزار می شود که شاهد حضور محدود تماشاگر در آن هستیم.
اولین بازی لیگ برتر بعد از تعطیلات طولانی مدت در حالی برگزار می شود که شاهد حضور محدود تماشاگر در آن هستیم.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد دیدار این تیم برابر ملوان انزلی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.
گل‌گهر سیرجان و استقلال که طی سالیان گذشته همواره رقابت جذابی در لیگ برتر با یکدیگر داشتند، روز شنبه باید مقابل هم قرار بگیرند، ولی بنابر تصمیم اتخاذ شده، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
پرسپولیس طی سه هفته آتی لیگ برتر طی دو بازی بدون حضور تماشاگران مقابل حریف حاضر خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در حضور تماشاگران زن به مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌رود.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
حضور پررنگ بانوان در یکی از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در رودسر در نوع خود جالب توجه بود.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آنچه همدردی با مردم آبادان و بازماندگان حادثه تلخ متروپل خوانده شد، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ