اولین بازی لیگ برتر بعد از تعطیلات طولانی مدت در حالی برگزار می شود که شاهد حضور محدود تماشاگر در آن هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
بازگشت زائران ایرانی به کشور که از روز ۱۳ تیر آغاز شده بود در پایان چهارمین روز انتقال به حدود ۱۸ هزار نفر رسیده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تا کنون ۱۵۰ هزار نفر در سامانه سجام که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم راه اندازی شده است ثبت نام کرده اند.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
سرانه فضای فرهنگ در کشور مطابق با آمارهایی که سه سال پیش اعلام شد، حدود 20 سانتیمتر است. در حدود هزار شهر کشور، از جمله در 75 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر، هیچ سالن سینمایی وجود ندارد و در بیش از یکصد شهر کشور کتابخانه عمومی وجود ندارد... مردم شهرستان‌های کوچک باید از این حق برخوردار باشند که بتوانند آخر هفته به سالن سینمای شهرشان بروند و همچون مردم تهران، به تماشای آخرین فیلم‌های روی پرده بنشینند.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
رییس دستگاه قضا گفت: در مجموع ۸۸ هزار نفر مشمول بخش‌های مختلف عفو شدند که قسمتی از آنان آزادی افراد بود و بخشی نیز مربوط به جرایم نقدی بود.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر حدود ۲۲۰ هزار نفر از دهک پایین درآمدی با معلولیت شدید و خیلی شدید از حداقل دستمزد حقوق برخوردار هستند.
گناباد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد گفت: حدود ۱۶ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهرستان گناباد بازدید کرده‌اند.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد طی سال گذشته حدود ۴۳ هزار نفر در سومالی که نیمی از آنها کودک هستند به دلیل خشکسالی جان باخته‌اند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰ هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت از ثبت نام حدود ۱۲۰ هزار متقاضی خرید خودروهای وارداتی خبر داد.
تبریز- معاون توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش مشمول بازنشستگی هستند که احتمالاً حدود ۶۵ هزار نفر از آنها تا مهر سال آینده بازنشسته خواهند شد.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
این کشتار که در آن سه نسل یک خانواده کنار هم به قتل رسیده‌اند در شهر کوچک "گوشن" در مرکز کالیفرنیا که حدود سه هزار نفر جمعیت دارد روی داده است. پلیس به خانه محل وقوع این کشتار همین چند روز پیش به ظن فعالیت‌های قاچاق یورش برده بود.
کریمی درباره میزان مراجعات بیمارستانی کرونا، گفت: در بیمارستان هر کسی که با علائم بیماری تنفسی مراجعه می‌کند، بلافاصله از او تست نمی‌گیرند؛ بنابراین می‌توان گفت روزانه ۱۰ هزار مراجعه روزانه در حوزه کل بیماران تنفسی داریم که به بخش سرپایی مراجعه می‌کنند. از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در روز بستری می‌شوند.
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
شیراز - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود ١٧ هزار نفر در ایران در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بین ۱۴۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان حائز شرایط هستند و بر این اساس نسبت به تامین زمین اقدام شده است.
به گفته یک مقام رسمی نیجریه، سیل در این کشور امسال حدود ۵۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده و ۸۰۰ هزار نفر را هم آواره کرده است.
بر اثر وقوع سیل در ایالت کالیفرنیا در آمریکا، حدود هزار نفر از ساکنان این شهر در یک پارک گرفتار شده‌ اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ